Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі.
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3587Анотація
Сьогодення вимагає від нас використання нових методів та методик, впровадження новітніх технологій, різноманотністі підходів і поліпшення якості викладання. Лекція залишається на сьогодні традиційно провідною формою навчання у ВНЗ. Метою нашого дослідження було визначення значимості і місця лекції, а також значення особистості лектора на сучасному етапі кредитно-модульної системи навчання студентів вищого навчального закладу. Протягом 1 року ми пропонували всім студентам 5 курсу оцінювати якість викладання предмета “Онкологія” на основі анонімного анкетування. При цьому студентам першої групи лекції читали професор і доценти, які мають більше 10 років викладацького стажу і активно займаються лікувальною роботою, а студентам другої групи лекції читали молоді асистенти, зі стажем викладацької роботи до 2 років. Від майстерності і досвіду лектора залежить максимальне використання потенційних можливостей лекції, як провідної форми навчання, а саме науковий рівень підготовки студентів і мотивація до вивчення предмета. Процес навчання, починаючись на лекції, продовжується на практичних заняттях і поглиблюється самостійною роботою.