Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2013)
№ 2 (2013)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2
Опубліковано:
2013-12-18
Статті
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
Р. В. Богатирьова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2145
тут
ВПЛИВ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА РОЗВИТОК ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
М. С. Осійчук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2146
тут
РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ (ФАРМАЦЕВТИЧНОГО) НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ IV РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ ТА ЗАКЛАДІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ МОЗ УКРАЇНИ У ПРОЦЕСІ РЕФОРМУВАННЯ СФЕРИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
О. К. Толстанов, М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, Ю. С. П'ятницький
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2147
тут
РОЗВИТОК НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ: ТЕНДЕНЦІЇ, ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ ТА РЕАЛЬНІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ
Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2148
тут
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ АТЕСТАЦІЇ
О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2149
тут
МОДЕРНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ І ПРОГРАМ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ ВІДПОВІДНО ДО НОВОЇ ПАРАДИГМИ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, І. Є. Булах, Л. І. Остапюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2150
тут
НАЦІОНАЛЬНИЙ ПІДРУЧНИК – ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. С. Вітенко, І. В. Мельник, М. О. Поліщук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2151
тут
TEACHING MEDICINE – CURRENT EXPERIENCE FROM THE SCHOOL OF MEDICINE IN KATOWICE, MEDICAL UNIVERSITY OF SILESIA, POLAND
E. Jan Zejda
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2152
тут
РІШЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ ПИТАНЬ ПРИ ВПРОВАДЖЕННІ ОСНОВНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЄКТС У ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА
В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна, Т. Л. Полеся
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2153
тут
НАУКОВІ ФОРУМИ ТА НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА СЛУЖБІ ОСВІТИ НА НОВОМУ ЕТАПІ ВПРОВАДЖЕННЯ КМСОНП
В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька, Л. С. Годлевський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2154
тут
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ДОНЕЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ім. М. ГОРЬКОГО
Ю. В. Думанський, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2155
тут
ОСОБЛИВОСТІ ДЕРЖАВНОЇ АТЕСТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ “ФАРМАЦІЯ”
В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь, Л. М. Віннік
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2156
тут
ДОСВІД УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2157
тут
ДОСВІД ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СТУДЕНТІВ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ
Г. В. Дзяк, Т. О. Перцева, Г. С. Канюка, Г. В. Горбунова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2158
тут
МОТИВОВАНА АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ У МІЖНАРОДНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородній
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2159
тут
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ
В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова, С. М. Білаш, Н. М. Лохматова, Т. В. Шарбенко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2160
тут
ДЕЯКІ АСПЕКТИ РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, М. О. Авраменко, В. М. Компанієць, Ю. Ф. Полковніков, О. А. Кремзер
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2161
тут
СЕРВЕР ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ БДМУ – ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА КОНТРОЛЮ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2162
тут
МЕТОДОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ-ІНТЕРНІВ
М. М. Рожко, Л. І. Пелехан, С. В. Косенко, Н. М. Павелко, О. Б. Сорока, Н. І. Музиченко, З. Т. Костишин, Н. С. Іванова, О. М. Ільницька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2163
тут
АНДРАГОГІЧНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, О. М. Касьянова, В. В. Жеребкін, І. А. Жадан, К. І. Бодня, О. В. Грищенко, І. А. Соболєва, О. І. Сергієнко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2164
тут
ВИХОВНЕ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ЩОРІЧНИХ ВНУТРІШНЬОВУЗІВСЬКИХ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ КОНФЕРЕНЦІЙ
В. К. Івченко, В. В. Сімрок
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2165
тут
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У КДМУ ІМЕНІ С. І. ГЕОРГІЄВСЬКОГО
А. А. Бабанін, О. О. Притуло, Н. Г. Дєдович, Н. Ю. Сивицька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2166
тут
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ПРАКТИЧНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ У СУЧАСНІЙ ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВ
О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2167
тут
EDUCATION AND ASSESSMENT OF CLINICAL SKILLS AT TBILISI STATE MEDICAL UNIVERSITY
Zurab Vadachkoria, Irma Manjavidze, Marine Mamaladze, Rima Beriashvili
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2169
тут
ВПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ У РЕФОРМУВАННІ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ НА КАФЕДРАХ ХІРУРГІЇ
П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2170
тут
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ З НОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ “МОНІТОРИНГ ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТІВ” У МАГІСТРІВ-ЛАБОРАНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2171
ТУТ
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер