РІШЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ ПИТАНЬ ПРИ ВПРОВАДЖЕННІ ОСНОВНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЄКТС У ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА

Автор(и)

  • В. М. Мороз
  • Ю. Й. Гумінський
  • Л. В. Фоміна
  • Т. Л. Полеся

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2153

Анотація

У зв’язку з європейською інтеграцією України та підписанням Болонської конвенції з 2005 року у вищих навчальних
закладах запроваджена кредитно-модульна система навчання. З 2009 року для вищих навчальних закладів є обов’язковим
запровадження основних положень європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС) та її ключових документів. Аналіз
недоліків та переваг навчання при кредитно-модульній системі виявив протиріччя між основними вимогами ЄКТС та їх
реалізацією. У зв’язку з коадаптацією національної системи освіти до вимог європейських стандартів у ВНМУ ім. М. І. Пирогова
запропоновані зміни підходів щодо організації навчального процесу у світлі кредитно-модульної системи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-27

Як цитувати

Мороз, В. М., Гумінський, Ю. Й., Фоміна, Л. В., & Полеся, Т. Л. (2013). РІШЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ ПИТАНЬ ПРИ ВПРОВАДЖЕННІ ОСНОВНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЄКТС У ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2153

Номер

Розділ

Статті