ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ПРАКТИЧНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ У СУЧАСНІЙ ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2167Анотація
У статті йдеться про досвід застосування практично-орієнтованого навчання лікарів у практиці післядипломної освітишляхом впровадження сучасних технологій організації навчального процесу в освітню діяльність ДЗ “Запорізька медич-
на академія післядипломної освіти МОЗ України”. Висвітлено деякі проблемні питання щодо розробки та впровадження
нових організаційних форм і видів навчання у післядипломній підготовці лікарів. Зроблено висновок про необхідність
диференційованого застосування дидактичних принципів сучасної педагогічної науки відповідно до потреб кожної цільо-
вої групи суб’єктів навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-12-27
Як цитувати
Никоненко, О. С., Шаповал, С. Д., & Дмитрієва, С. М. (2013). ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ПРАКТИЧНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ У СУЧАСНІЙ ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2167
Номер
Розділ
Статті