ВИХОВНЕ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ЩОРІЧНИХ ВНУТРІШНЬОВУЗІВСЬКИХ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ КОНФЕРЕНЦІЙ

Автор(и)

  • В. К. Івченко
  • В. В. Сімрок

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2165

Анотація

У статті висвітлено досвід державного закладу “Луганський державний медичний університет” з проведення щорічних
навчально-педагогічних конференцій. Зроблено висновок, що проведення таких конференцій являє собою систему на-
буття педагогічної майстерності з різних питань медичної освіти всіма викладачами університету, є елементом педаго-
гічної технології, що дозволяє підвищити педагогічну майстерність не тільки молодих викладачів, які ще не проходили
курси з педагогіки, але й досвідченим фахівцям вищої медичної школи. Особливо важливим є вибір теми конференції,
вона відповідає тим проблемам, які бачать викладачі сьогодні й саме в цьому вузі, й саме зараз пробують їх долати.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-27

Як цитувати

Івченко, В. К., & Сімрок, В. В. (2013). ВИХОВНЕ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ЩОРІЧНИХ ВНУТРІШНЬОВУЗІВСЬКИХ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ КОНФЕРЕНЦІЙ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2165

Номер

Розділ

Статті