ДОСВІД ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СТУДЕНТІВ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2158Анотація
У статті звернено увагу на значимість психолого-педагогічного супроводу студентів у вирішенні питань підвищенняякості підготовки майбутніх лікарів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-12-27
Як цитувати
Дзяк, Г. В., Перцева, Т. О., Канюка, Г. С., & Горбунова, Г. В. (2013). ДОСВІД ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СТУДЕНТІВ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.2158
Номер
Розділ
Статті