Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Medical Education
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Peer review process
Publication ethics
Copyright Notice
Privacy Statement
For authors
Conditions
Requirements for article design
View Site
Contacts
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 1 (2013)
No. 1 (2013)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1
Published:
2013-08-31
Статті
ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ СТУДЕНТАМ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2080
ТУТ (Українська)
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2081
ТУТ (Українська)
РЕОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ НАУКОВИХ КАДРІВ У ДОНЕЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМ. М. ГОРЬКОГО
Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2082
ТУТ (Українська)
З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ТА ПРОАКТИВНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРИ ЧИТАННІ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ
В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2083
Тут (Українська)
ІНТЕРАКТИВНІ ТРЕНІНГИ НАВЧАННЯ ЖИТТЄВИХ НАВИЧОК У ПОПЕРЕДЖЕННІ ВІЛ/СНІДу СЕРЕД ШКОЛЯРІВ МІСТА
В. С. Василик, О. М. Крекотень
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2084
тут (Українська)
НОВІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ШЛЯХИ ПОЛІПШЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “НЕВРОЛОГІЯ”
В. А. Гриб
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2085
ТУТ (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “КЛІНІЧНА ПАТОФІЗІОЛОГІЯ” В УНІВЕРСИТЕТАХ СПОЛУЧЕНИХ ШТАТІВ АМЕРИКИ
М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2086
Тут (Українська)
ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЙНОГО КОМПОНЕНТА НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ КАРДІОЛОГІЇ
Ю. І. Карпенко, Ю. М. Крижановський, К. М. Павловська, О. І. Перстньов, О. В. Потапчук, О. В. Савельєва, В. Г. Чернявський, О. В. Бліхар
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2087
тут (Українська)
МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ І ЧИТАННЯ ЛЕКЦІЙ З ХІРУРГІЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ
Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2088
Тут (Українська)
МЕТОДИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ ЛІКАРЯМИ- ІНТЕРНАМИ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ ТЕРАПЕВТИЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ ФПДО
А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2089
тут (Українська)
ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ОСВІТИ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Л. Б. Муц
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2120
ТУТ (Українська)
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ТИПОЛОГІЇ І СТРУКТУРИ ЗАНЯТТЯ ПРИ ВИВЧЕННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У МЕДИЧНИХ ВНЗ
С. Л. Стефанко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2121
ТУТ (Українська)
НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ ФІЗІОЛОГІЇ
В. О. Куровська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2122
тут (Українська)
УРАХУВАННЯ ФІЗІОЛОГІЧНИХ ТА ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЛЮДИНИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-МЕДИКІВ
Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2123
ТУТ (Українська)
ЕМПАТІЯ У СФЕРІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ – ДІАГНОСТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ
І. В. Гусакова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2124
тут (Українська)
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ “ГРИП У ВАГІТНИХ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ” ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ АНАЛІЗУ КОНКРЕТНИХ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ
Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2125
ТУТ (Українська)
МЕТОДИ І ФОРМИ КОНТРОЛЮ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ “ХІРУРГІЧНА СТОМАТОЛОГІЯ”
Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2126
тут (Українська)
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ ІМ. М. Г. ТУРКЕВИЧА
В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2127
тут (Українська)
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ- ФАРМАЦЕВТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ III–IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
Е. І. Личковський, М. В. Вісьтак, О. М. Маланчук, Р. В. Фафула
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2128
ТУТ (Українська)
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА КРЕДИТНО- МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ З АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ
Н. І. Гаїна, Т. В. Процак
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2129
тут (Українська)
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАОЧНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ
Л. М. Бурова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2130
тут (Українська)
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ ЛІКАРІВ ТА НОВІ НАПРЯМКИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2131
тут (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ КЛІНІЧНОЇ ІМУНОЛОГІЇ ТА АЛЕРГОЛОГІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “СТОМАТОЛОГІЯ”
В. Є. Городецький
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2132
ТУТ (Українська)
ІДЕЇ СКОВОРОДИ У ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІЙ ФІЛОСОФІЇ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА
Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2133
тут (Українська)
СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК ЯК ШЛЯХ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ
Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2134
ТУТ (Українська)
ПЕРСПЕКТИВА ЗАСТОСУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ МЕТОДІВ ВИПЕРЕДЖУЮЧОГО НАВЧАННЯ
К. В. Аймедов
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2135
тут (Українська)
ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ФАРМАКОЕКОНОМІКА” ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “КЛІНІЧНА ФАРМАЦІЯ”
О. В. Тригубчак
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2136
ТУТ (Українська)
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ ЕПІДЕМІОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ У СВІТЛІ ВИМОГ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
І. Д. Байдалка
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2137
тут (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З КАРДІОЛОГІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ 6 КУРСУ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НА КАФЕДРІ НЕВІДКЛАДНОЇ ТА ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
О. Л. Сидоренко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2138
тут (Українська)
РОЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИХ ЦЕНТРІВ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО- САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ В ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ТА ІНТЕРНІВ ДО РОБОТИ В ПЕРВИННІЙ ЛАНЦІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
Н. І. Ярема
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2139
тут (Українська)
МІСЦЕ ДУХОВНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦЯ-РЕАБІЛІТОЛОГА
К. Л. Чурпій
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2140
тут (Українська)
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ТЕМИ “СЕПСИС” ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ БОЛОНСЬКОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ
О. Ю. Іоффе, В. С. Кульбака, О. М. Коваленко, Ю. О. Супрун, М. М. Стець, Ю. П. Цюра
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2141
тут (Українська)
РОЛЬ ВИКЛАДАЧА-КУРАТОРА У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ЗІ СТУДЕНТАМИ
К. Л. Чурпій
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2142
ТУТ (Українська)
ПЕДАГОГ І ДОСЛІДНИК БІОЛОГІЧНОГО ЦИКЛУ
Л. Я. Федонюк, Л. Н. Рибіцька, І. В. Гоч, О. Т. Тусик, Л. Б. Ковальова, Л. Б. Муц, М. М. Кланца
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2143
ТУТ (Українська)
Language
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue