МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ “ГРИП У ВАГІТНИХ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ” ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ АНАЛІЗУ КОНКРЕТНИХ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ

Автор(и)

  • Т. О. Нікіфорова
  • Т. П. Яремчук
  • М. М. Чуйко

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2125

Анотація

У статті подані методологічні підходи до проведення міждисциплінарного заняття з актуальної проблеми грипу у
вагітних, яка виникає під час епідемії, і стосується лікарів різних спеціальностей (інфекціоністів, акушерів-гінекологів,
неонатологів), лікування таких хворих становить великі труднощі і нерідко закінчується фатально як для вагітної, так
і для її плода. Заняття може бути проведено за допомогою інтерактивного методу аналізу конкретної проблемної ситуації
зі студентами, субординаторами або інтернами загальної практики – сімейної медицини. Навчальна мета досягається
шляхом вирішення проблемних завдань з міждисциплінарними питаннями. Використовується командний спосіб вирі-
шення завдань і міжкомандного обговорення конкретної проблемної ситуації, оцінюються як професійні знання і вміння,
так і комунікативні властивості, вміння працювати в команді. Таке заняття значно поглиблює знання з теми, встановлю-
ються професійні зв’язки між теорією і практикою, формує вміння студентів аналізувати ситуацію, приймати рішення і
робити висновки в нетипових і непередбачуваних ситуаціях у командній співпраці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-18

Як цитувати

Нікіфорова, Т. О., Яремчук, Т. П., & Чуйко, М. М. (2013). МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ “ГРИП У ВАГІТНИХ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ” ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ АНАЛІЗУ КОНКРЕТНИХ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2125

Номер

Розділ

Статті