МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ “ГРИП У ВАГІТНИХ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ” ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ АНАЛІЗУ КОНКРЕТНИХ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2125Abstract
У статті подані методологічні підходи до проведення міждисциплінарного заняття з актуальної проблеми грипу увагітних, яка виникає під час епідемії, і стосується лікарів різних спеціальностей (інфекціоністів, акушерів-гінекологів,
неонатологів), лікування таких хворих становить великі труднощі і нерідко закінчується фатально як для вагітної, так
і для її плода. Заняття може бути проведено за допомогою інтерактивного методу аналізу конкретної проблемної ситуації
зі студентами, субординаторами або інтернами загальної практики – сімейної медицини. Навчальна мета досягається
шляхом вирішення проблемних завдань з міждисциплінарними питаннями. Використовується командний спосіб вирі-
шення завдань і міжкомандного обговорення конкретної проблемної ситуації, оцінюються як професійні знання і вміння,
так і комунікативні властивості, вміння працювати в команді. Таке заняття значно поглиблює знання з теми, встановлю-
ються професійні зв’язки між теорією і практикою, формує вміння студентів аналізувати ситуацію, приймати рішення і
робити висновки в нетипових і непередбачуваних ситуаціях у командній співпраці.
Downloads
Published
2013-12-18
How to Cite
Нікіфорова, Т. О., Яремчук, Т. П., & Чуйко, М. М. (2013). МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ “ГРИП У ВАГІТНИХ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ” ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ АНАЛІЗУ КОНКРЕТНИХ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ. Medical Education, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2125
Issue
Section
Статті