СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ- ФАРМАЦЕВТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ III–IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2128Анотація
Розглянуто сучасні підходи і методи до викладання дисципліни “Біофізика” для студентів-фармацевтів. Встановлено,що процес навчання вимагає поєднання різних методів: інтегративного, інноваційного, інтерактивного, мультимедійного
та інформаційного. Показано переваги кредитно-модульної системи над традиційною системою навчання у вивченні й
оцінюванні знань і вмінь студентів з даної дисципліни.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-12-18
Як цитувати
Личковський, Е. І., Вісьтак, М. В., Маланчук, О. М., & Фафула, Р. В. (2013). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ- ФАРМАЦЕВТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ III–IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2128
Номер
Розділ
Статті