СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ТИПОЛОГІЇ І СТРУКТУРИ ЗАНЯТТЯ ПРИ ВИВЧЕННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У МЕДИЧНИХ ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2121Анотація
Використання інтерактивних форм навчання в процесі вивчення клінічних дисциплін збільшує багаж знань студентаз одночасним підвищенням пізнавальної здатності, надає йому творчу самостійність, розширює обсяг набутих практич-
них навичок. Інтерактивні моделі забезпечують творчу активність студентів, допомагають формувати і розвивати про-
фесійне мислення.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-12-18
Як цитувати
Стефанко, С. Л. (2013). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ТИПОЛОГІЇ І СТРУКТУРИ ЗАНЯТТЯ ПРИ ВИВЧЕННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У МЕДИЧНИХ ВНЗ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2121
Номер
Розділ
Статті