СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ТИПОЛОГІЇ І СТРУКТУРИ ЗАНЯТТЯ ПРИ ВИВЧЕННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У МЕДИЧНИХ ВНЗ

Автор(и)

  • С. Л. Стефанко

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2121

Анотація

Використання інтерактивних форм навчання в процесі вивчення клінічних дисциплін збільшує багаж знань студента
з одночасним підвищенням пізнавальної здатності, надає йому творчу самостійність, розширює обсяг набутих практич-
них навичок. Інтерактивні моделі забезпечують творчу активність студентів, допомагають формувати і розвивати про-
фесійне мислення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-18

Як цитувати

Стефанко, С. Л. (2013). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ТИПОЛОГІЇ І СТРУКТУРИ ЗАНЯТТЯ ПРИ ВИВЧЕННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У МЕДИЧНИХ ВНЗ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2121

Номер

Розділ

Статті