Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Medical Education
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Peer review process
Publication ethics
Copyright Notice
Privacy Statement
For authors
Conditions
Requirements for article design
View Site
Contacts
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 2 (2011)
No. 2 (2011)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2
Published:
2013-07-06
Статті
АКТУАЛІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ ТА ПРОВІЗОРІВ ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОЇ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ В ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
С. М. Копитов, В. В. Вороненко, О. П. Волосовець, Ю. С. П'ятницький, І. С. Вітенко, І. В. Мельник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.844
тут (Українська)
РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО НА ШЛЯХУ ЙОГО ВХОДЖЕННЯ У СВІТОВИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
Л. Я. Ковальчук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.846
тут (Українська)
ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У КОНТЕКСТІ ВИМОГ БОЛОНСЬКОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ
І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.848
тут (Українська)
СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА – ЗАПОРУКА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
О. П. Волосовець, Ю. С. П'ятницький, І. С. Вітенко, І. В. Мельник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.849
тут (Українська)
ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ПІДРУЧНИКА
І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.852
тут (Українська)
ПРО СТАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ IV РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ МОЗ УКРАЇНИ
О. П. Волосовець, Ю. С. П'ятницький, К. В. Баранніков, І. С. Вітенко, І. В. Мельник, Н. В. Рековець
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.854
тут (Українська)
ПРО ЗАВДАННЯ З ВПРОВАДЖЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТАНДАРТІВ ТА ДИРЕКТИВ ІЗ ВНУТРІШНЬОЇ ТА ЗОВНІШНЬОЇ ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ В СИСТЕМУ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ У НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ
В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк, В. Є. Чешук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.861
тут (Українська)
БЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ – НОВІ ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ
Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.862
тут (Українська)
АНГЛОМОВНЕ НАВЧАННЯ ЯК СТИМУЛЯТОР ЯКОСТІ ОСВІТИ ТА МІЖНАРОДНИХ КОНТАКТІВ
В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, М. Л. Аряєв, О. В. Чернецька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.863
тут (Українська)
ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ НА ВИПУСКОВИХ КАФЕДРАХ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ФАРМАЦІЯ”
В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь, Л. М. Вінник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.864
тут (Українська)
ОСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ПРИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ: ПРОБЛЕМИ ТА ПОШУК ШЛЯХІВ ЇХ ВИРІШЕННЯ
Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.865
тут (Українська)
МІСЦЕ ТА РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА В КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова, Н. М. Лохматова, Т. В. Шарбенко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.866
тут (Українська)
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ БЛОКАТОРІВ КАЛЬЦІЄВИХ КАНАЛІВ ТА b-АДРЕНОБЛОКАТОРІВ ЗГІДНО З КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.867
тут (Українська)
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА ПОЛОЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА ПРИ НАВЧАННІ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ З ДИСЦИПЛІНИ “ГІСТОЛОГІЯ, ЦИТОЛОГІЯ ТА ЕМБРІОЛОГІЯ”
Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.868
тут (Українська)
ВПРОВАДЖЕННЯ БАЛЬНОЇ СИСТЕМИ АТЕСТАЦІЇ ЛІКАРІВ НА ПЕРЕДАТЕСТАЦІЙНИХ ЦИКЛАХ: ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ
В. М. Ждан, І. М. Скрипник, Г. М. Давиденко, Л. М. Шилкіна, А. В. Марченко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.869
тут (Українська)
ДОСВІД ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ З ГІНЕКОЛОГІЧНОЇ ЕНДОСКОПІЇ ПРИ ОДЕСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
В. М. Запорожан, І. З. Гладчук, А. Г. Волянська, Н. М. Рожковська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.870
тут (Українська)
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ДОКАЗОВОЇ МЕДИЦИНИ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА І ГІНЕКОЛОГІЇ № 1 ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
В. М. Запорожан, В. Г. Марічереда, А. Г. Волянська, Є. А. Полякова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.871
тут (Українська)
МАЙБУТНЄ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ: БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС ЧИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА?
В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.872
тут (Українська)
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ В ДЕРЖАВНОМУ ЗАКЛАДІ “ЛУГАНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ”
В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов, В. М. Сенчій
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.873
тут (Українська)
ПРО ПОДАЛЬШЕ УДОСКОНАЛЕННЯ СЕМЕСТРОВИХ КОМПЛЕКСНИХ ТЕСТОВИХ ІСПИТІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО
Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко, П. Р. Сельський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.874
тут (Українська)
ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ – ГОЛОВНА СКЛАДОВА БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.875
тут (Українська)
ПРОБЛЕМА УДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ МЕДИКО-ПРОФІЛАКТИЧНОГО ПРОФІЛЮ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ В АСПЕКТІ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. О. Коробчанський, М. П. Воронцов, В. В. Мінухін
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.876
тут (Українська)
ПОРУШЕННЯ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський, Г. М. Кожина
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.877
тут (Українська)
ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ МЕДИЧНОЇ ЕЛІТИ У ВНЗ: ПРОБЛЕМИ, ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ
В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М'ясоєдов
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.878
тут (Українська)
РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ У ВІННИЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
В. М. Мороз, Т. Л. Полеся, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.879
тут (Українська)
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАРМАЦЕВТА В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ
В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.880
тут (Українська)
ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ПРАКТИКУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.881
тут (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМ ВИКЛАДАННЯ МОРФОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ I–II РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ В УКРАЇНІ ЙШВЕЙЦАРІЇ
Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.882
тут (Українська)
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З ФАРМАКОЛОГІЇ ЗАСОБІВ ІЗ СТИМУЛЮЮЧИМ ТИПОМ ДІЇ
В. А. Туманов, Н. О. Горчакова, О. Г. Тимченко, Г. М. Войтенко, І. С. Чекман, І. М. Тимченко, Н. О. Юсько, І. Ю. Яковлєва
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.883
тут (Українська)
ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРІВ
О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.884
тут (Українська)
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін, О. В. Грищенко, І. А. Жадан, К. І. Бодня, Т. Д. Звягінцева, І. А. Соболєва
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.885
тут (Українська)
ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА КРЕДИТНО- МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ НА КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІНАХ У ДОНЕЦЬКОМУ БАЗОВОМУ МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ
О. В. Швидкий, К. М. Тарасенко, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.886
тут (Українська)
ПОЛІТИКА АВСТРІЇ В ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я І МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
Г. І. Кліщ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.887
ТУТ (Українська)
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕНЬ ТА УСПІХІВ У НАВЧАННІ У СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.888
тут (Українська)
ОКРЕМІ ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ
К. Л. Чурпій, І. К. Чурпій
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.889
ТУТ (Українська)
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ПРОВІЗОРІВ З ФАРМАКОЕКОНОМІКИ
О. М. Заліська, Б. Л. Парновський, М. В. Слабий, І. Г. Мудрак
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.890
тут (Українська)
Language
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue