ПРО ПОДАЛЬШЕ УДОСКОНАЛЕННЯ СЕМЕСТРОВИХ КОМПЛЕКСНИХ ТЕСТОВИХ ІСПИТІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.874Анотація
Семестрові комплексні тестові іспити визнано однією з найбільш об’єктивних форм контролю рівня знань студентів,щопозбавлена впливу суб’єктивного (людського) чинника. Але наші навчальні плани організації навчального процесу за
кредитно-модульною системою мають значно більшу кількість навчальних модулів. Винесення тестових завдань зі всіх
модулів одночасно на семестровий комплексний тестовий іспит розтягує його в часі та спричиняє збільшення наванта-
ження на студентів, тому доцільним є поділ семестрового комплексного тестового іспиту на дві частини. Збільшення бази
до п’ятисот тисяч тестових завдань, ситуаційних задач та рисунків не дозволяє зазубрювати відповіді, а вимагаєщоденно
наполегливо засвоювати та глибоко розуміти суть теоретичного матеріалу, а також освоювати на високому рівні прак-
тичні навички, які лежать в основі вирішення ситуаційних задач та розпізнавання рисунків.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-07-09
Як цитувати
Ковальчук, Л. Я., Мисула, І. Р., Пашко, К. О., & Сельський, П. Р. (2013). ПРО ПОДАЛЬШЕ УДОСКОНАЛЕННЯ СЕМЕСТРОВИХ КОМПЛЕКСНИХ ТЕСТОВИХ ІСПИТІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.874
Номер
Розділ
Статті