Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2011)
№ 2 (2011)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2
Опубліковано:
2013-07-06
Статті
АКТУАЛІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ ТА ПРОВІЗОРІВ ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОЇ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ В ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
С. М. Копитов, В. В. Вороненко, О. П. Волосовець, Ю. С. П'ятницький, І. С. Вітенко, І. В. Мельник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.844
тут
РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО НА ШЛЯХУ ЙОГО ВХОДЖЕННЯ У СВІТОВИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
Л. Я. Ковальчук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.846
тут
ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У КОНТЕКСТІ ВИМОГ БОЛОНСЬКОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ
І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.848
тут
СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА – ЗАПОРУКА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
О. П. Волосовець, Ю. С. П'ятницький, І. С. Вітенко, І. В. Мельник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.849
тут
ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ПІДРУЧНИКА
І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.852
тут
ПРО СТАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ IV РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ МОЗ УКРАЇНИ
О. П. Волосовець, Ю. С. П'ятницький, К. В. Баранніков, І. С. Вітенко, І. В. Мельник, Н. В. Рековець
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.854
тут
ПРО ЗАВДАННЯ З ВПРОВАДЖЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТАНДАРТІВ ТА ДИРЕКТИВ ІЗ ВНУТРІШНЬОЇ ТА ЗОВНІШНЬОЇ ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ В СИСТЕМУ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ У НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ
В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк, В. Є. Чешук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.861
тут
БЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ – НОВІ ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ
Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.862
тут
АНГЛОМОВНЕ НАВЧАННЯ ЯК СТИМУЛЯТОР ЯКОСТІ ОСВІТИ ТА МІЖНАРОДНИХ КОНТАКТІВ
В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, М. Л. Аряєв, О. В. Чернецька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.863
тут
ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ НА ВИПУСКОВИХ КАФЕДРАХ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ФАРМАЦІЯ”
В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь, Л. М. Вінник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.864
тут
ОСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ПРИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ: ПРОБЛЕМИ ТА ПОШУК ШЛЯХІВ ЇХ ВИРІШЕННЯ
Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.865
тут
МІСЦЕ ТА РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА В КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова, Н. М. Лохматова, Т. В. Шарбенко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.866
тут
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ БЛОКАТОРІВ КАЛЬЦІЄВИХ КАНАЛІВ ТА b-АДРЕНОБЛОКАТОРІВ ЗГІДНО З КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.867
тут
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА ПОЛОЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА ПРИ НАВЧАННІ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ З ДИСЦИПЛІНИ “ГІСТОЛОГІЯ, ЦИТОЛОГІЯ ТА ЕМБРІОЛОГІЯ”
Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.868
тут
ВПРОВАДЖЕННЯ БАЛЬНОЇ СИСТЕМИ АТЕСТАЦІЇ ЛІКАРІВ НА ПЕРЕДАТЕСТАЦІЙНИХ ЦИКЛАХ: ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ
В. М. Ждан, І. М. Скрипник, Г. М. Давиденко, Л. М. Шилкіна, А. В. Марченко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.869
тут
ДОСВІД ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ З ГІНЕКОЛОГІЧНОЇ ЕНДОСКОПІЇ ПРИ ОДЕСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
В. М. Запорожан, І. З. Гладчук, А. Г. Волянська, Н. М. Рожковська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.870
тут
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ДОКАЗОВОЇ МЕДИЦИНИ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА І ГІНЕКОЛОГІЇ № 1 ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
В. М. Запорожан, В. Г. Марічереда, А. Г. Волянська, Є. А. Полякова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.871
тут
МАЙБУТНЄ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ: БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС ЧИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА?
В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.872
тут
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ В ДЕРЖАВНОМУ ЗАКЛАДІ “ЛУГАНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ”
В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов, В. М. Сенчій
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.873
тут
ПРО ПОДАЛЬШЕ УДОСКОНАЛЕННЯ СЕМЕСТРОВИХ КОМПЛЕКСНИХ ТЕСТОВИХ ІСПИТІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО
Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко, П. Р. Сельський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.874
тут
ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ – ГОЛОВНА СКЛАДОВА БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.875
тут
ПРОБЛЕМА УДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ МЕДИКО-ПРОФІЛАКТИЧНОГО ПРОФІЛЮ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ В АСПЕКТІ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. О. Коробчанський, М. П. Воронцов, В. В. Мінухін
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.876
тут
ПОРУШЕННЯ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський, Г. М. Кожина
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.877
тут
ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ МЕДИЧНОЇ ЕЛІТИ У ВНЗ: ПРОБЛЕМИ, ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ
В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М'ясоєдов
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.878
тут
РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ У ВІННИЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
В. М. Мороз, Т. Л. Полеся, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.879
тут
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАРМАЦЕВТА В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ
В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.880
тут
ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ПРАКТИКУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.881
тут
ОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМ ВИКЛАДАННЯ МОРФОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ I–II РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ В УКРАЇНІ ЙШВЕЙЦАРІЇ
Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.882
тут
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З ФАРМАКОЛОГІЇ ЗАСОБІВ ІЗ СТИМУЛЮЮЧИМ ТИПОМ ДІЇ
В. А. Туманов, Н. О. Горчакова, О. Г. Тимченко, Г. М. Войтенко, І. С. Чекман, І. М. Тимченко, Н. О. Юсько, І. Ю. Яковлєва
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.883
тут
ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРІВ
О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.884
тут
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін, О. В. Грищенко, І. А. Жадан, К. І. Бодня, Т. Д. Звягінцева, І. А. Соболєва
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.885
тут
ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА КРЕДИТНО- МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ НА КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІНАХ У ДОНЕЦЬКОМУ БАЗОВОМУ МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ
О. В. Швидкий, К. М. Тарасенко, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.886
тут
ПОЛІТИКА АВСТРІЇ В ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я І МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
Г. І. Кліщ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.887
ТУТ
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕНЬ ТА УСПІХІВ У НАВЧАННІ У СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.888
тут
ОКРЕМІ ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ
К. Л. Чурпій, І. К. Чурпій
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.889
ТУТ
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ПРОВІЗОРІВ З ФАРМАКОЕКОНОМІКИ
О. М. Заліська, Б. Л. Парновський, М. В. Слабий, І. Г. Мудрак
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.890
тут
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер