ПРО ПОДАЛЬШЕ УДОСКОНАЛЕННЯ СЕМЕСТРОВИХ КОМПЛЕКСНИХ ТЕСТОВИХ ІСПИТІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО

Authors

  • Л. Я. Ковальчук
  • І. Р. Мисула
  • К. О. Пашко
  • П. Р. Сельський

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i2.874

Abstract

Семестрові комплексні тестові іспити визнано однією з найбільш об’єктивних форм контролю рівня знань студентів,
щопозбавлена впливу суб’єктивного (людського) чинника. Але наші навчальні плани організації навчального процесу за
кредитно-модульною системою мають значно більшу кількість навчальних модулів. Винесення тестових завдань зі всіх
модулів одночасно на семестровий комплексний тестовий іспит розтягує його в часі та спричиняє збільшення наванта-
ження на студентів, тому доцільним є поділ семестрового комплексного тестового іспиту на дві частини. Збільшення бази
до п’ятисот тисяч тестових завдань, ситуаційних задач та рисунків не дозволяє зазубрювати відповіді, а вимагаєщоденно
наполегливо засвоювати та глибоко розуміти суть теоретичного матеріалу, а також освоювати на високому рівні прак-
тичні навички, які лежать в основі вирішення ситуаційних задач та розпізнавання рисунків.

Published

2013-07-09

How to Cite

Ковальчук, Л. Я., Мисула, І. Р., Пашко, К. О., & Сельський, П. Р. (2013). ПРО ПОДАЛЬШЕ УДОСКОНАЛЕННЯ СЕМЕСТРОВИХ КОМПЛЕКСНИХ ТЕСТОВИХ ІСПИТІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО. Medical Education, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.874

Issue

Section

Статті