РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ У ВІННИЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.879Анотація
Через реформування вищої освіти Україниу вищих навчальнихмедичних закладах з2005 рокувпроваджується кредит-но-модульна система навчання. Впродовж реалізації основних положень кредитно-модульної системи були виявлені
переваги та недоліки. Узв’язку з оптимізацією якості вищоїмедичної освіти створені нові напрямки реалізації основних
положень кредитно-модульної системи навчання з врахуванням національних особливостей. Проведений порівняльний
аналіз поточної успішності та результатів складання ліцензійного інтегрованого іспитуКрок 1 у студентів, що навчались
за традиційною та новою кредитно-модульною системами, не виявив суттєвих відмінностей між різними системами
викладання, а за результатами складання ліцензійних іспитів студенти показали кращі результати при кредитно-мо-
дульній системі навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-07-10
Як цитувати
Мороз, В. М., Полеся, Т. Л., Гумінський, Ю. Й., & Фоміна, Л. В. (2013). РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ У ВІННИЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.879
Номер
Розділ
Статті