РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ У ВІННИЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Authors

  • В. М. Мороз
  • Т. Л. Полеся
  • Ю. Й. Гумінський
  • Л. В. Фоміна

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i2.879

Abstract

Через реформування вищої освіти Україниу вищих навчальнихмедичних закладах з2005 рокувпроваджується кредит-
но-модульна система навчання. Впродовж реалізації основних положень кредитно-модульної системи були виявлені
переваги та недоліки. Узв’язку з оптимізацією якості вищоїмедичної освіти створені нові напрямки реалізації основних
положень кредитно-модульної системи навчання з врахуванням національних особливостей. Проведений порівняльний
аналіз поточної успішності та результатів складання ліцензійного інтегрованого іспитуКрок 1 у студентів, що навчались
за традиційною та новою кредитно-модульною системами, не виявив суттєвих відмінностей між різними системами
викладання, а за результатами складання ліцензійних іспитів студенти показали кращі результати при кредитно-мо-
дульній системі навчання.

Published

2013-07-10

How to Cite

Мороз, В. М., Полеся, Т. Л., Гумінський, Ю. Й., & Фоміна, Л. В. (2013). РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ У ВІННИЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Medical Education, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.879

Issue

Section

Статті