МЕДИЧНА ОСВІТА: ВІДПОВІДІ НА ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.2.8878Ключові слова:
вища медична освіта, якість, модернізація.Анотація
Мета роботи – обґрунтування важливості впровадження сучасних інноваційних педагогічних технологій, проблемно-орієнтованого навчання, використання світового досвіду як складових реформування вищої медичної освіти з метою досягнення високого рівня професійної компетентності лікарів та провізорів.
Основна частина. Висвітлюються базові принципи забезпечення якості медичної освіти в Україні, наголошується на необхідності розвитку загальних критеріїв, єдиних освітніх стандартів і методологій щодо забезпечення якості підготовки лікарів, що є необхідною умовою для визнання їхньої кваліфікації у галузі та світі, можливості конвергенції систем підготовки, взаємовизнання освітніх рівнів та позиціонування лікаря відповідно до його компетентності та професійних навичок.
Висновок. Запровадження сучасних підходів у вищій медичній освіті є нагальною вимогою часу, сприятиме конвергенції української вищої медичної освіти до європейських та американських освітніх систем, відповідатиме потребам галузі охорони здоров’я, що реформується, та, в кінцевому підсумку, сприятиме покращанню якості медичної допомоги населенню.
Посилання
Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated March 28, 2018 "On the Approval of the Procedure for the Implementation of the Unified State Qualification Exam for Masters Degrees in the Fields of Knowledge "Health".
The Order of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated April 3, 2017, No. 275-p "On Approval of the Medium-Term Plan for Priority Actions of the Government by 2020 and the Plan of Priority Actions of the Government for 2017".
ICPC-2 – English International Classification of Primary Care – 2nd Edition. Wonca International Classification Committee (WICC). http://www.kith.no/upload/2705/ICPC-2-English.pdf
The Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated March 28, 2018 "On Approval of the Regulation on the System of Continuous Professional Development of Specialists in the Sphere of Health Care".