СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ НЕВРОЛОГІЇ ЛІКАРЯМ-ІНТЕРНАМ НА КАФЕДРІ МЕДИЦИНИ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.2.8877Ключові слова:
викладання неврології, медицина невідкладних станів.Анотація
Мета роботи – розробка і впровадження нових методів навчання в клініко-педагогічну практику викладання дисципліни невідкладної неврології лікарям-інтернам на кафедрі медицини невідкладних станів.
Основна частина. Впроваджено в процес викладання матеріалу нові способи передачі навчальної інформації від викладача до інтернів. Текстова структура лекційних презентацій з неврології була значно модифікована за допомогою наочних схем та навчальних відеофільмів. Крім того, змінився формат проведення самих лекцій з безперервної подачі інформації в напрямку “викладач – студент” на динамічний діалог із постановкою проблемних питань та залучення інтернів до наукової дискусії й активного обговорення практичного матеріалу. Важливим елементом було також доповнення теоретичного лекційного матеріалу ілюстраціями у вигляді клінічних випадків з власної неврологічної практики викладачів.
Висновок. Запровадження у педагогічну практику нових методів навчання та передачі інформації з урахуванням фізіологічних та психологічних особливостей сучасних інтернів дозволяє покращити рівень підготовки з дисципліни невідкладної неврології серед лікарів-інтернів на кафедрі медицини невідкладних станів.Посилання
Bondarchuk, E.I., & Bondarchuk, L.I. (2002). Fundamentals of Psychology and Pedagogy: Course of lectures. Kyiv: MAUP.
Hegge, M., Powers, P., Hendrick, L., & Vinson, J. (2002). Competence, continuing education, and computers. J. Contin. Educ. Nurs., 33 (1), 24-32.
Pidkasistyy, P.I. (2001). Pedagogika. Ucheb. posobie [Pedagogy. Textbook]. Moscow.