ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ” СТУДЕНТАМ АНГЛОМОВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • O. V. Pokanevych Вищий приватний навчальний заклад «Київський медичний університет», Київ
  • B. B. Ivnev Вищий приватний навчальний заклад «Київський медичний університет», Київ
  • P. I. Sereda Вищий приватний навчальний заклад «Київський медичний університет», Київ
  • V. I. Talko Вищий приватний навчальний заклад «Київський медичний університет», Київ
  • I. A. Overchenko Вищий приватний навчальний заклад «Київський медичний університет», Київ
  • I. V. Kerechanyn Приватний вищий навчальний заклад "Київський медичний університет"
  • N. V. Kovalchuk Вищий приватний навчальний заклад «Київський медичний університет», Київ

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.2.8834

Ключові слова:

адаптація, екстенсивно-інформаційне навчання, інтенсивно-фундаментальне навчання.

Анотація

Мета роботи – розроблення методів покращення результату навчальної діяльності студентів англомовної форми навчання.

Основна частина. Вивчення дисципліни “Анатомія людини” збігається з першим роком перебування студента-іноземця в Україні. Успіх навчальної діяльності залежить від рівня адаптації іноземного студента до нового освітнього середовища. У соціально-психологічному аспекті адаптації слід зауважити такі фактори, як релігія та гендерна політика рідної студенту країни. У значної частини студентів-першокурсників англомовної форми навчання виникають проблеми з адаптацією, що пов’язано з особистими якостями самих студентів, відсутністю навичок до самостійної навчальної діяльності, несформованістю професійного самовизначення, комунікабельності та компромісності в спілкуванні із викладачем й одногрупниками. Особливістю методики викладання базової медичної дисципліни “Анатомія людини” є необхідність оптимізації процесу викладання шляхом розробки стандартизованих контрольних форм роботи та консультування студента, тобто перехід від екстенсивно-інформаційного до інтенсивно-фундаментального навчання, яке вимагає принципової зміни навчальних технологій, перебудови взаємовідносин викладача і студента. Обов’язковим є використання тестових завдань, розв’язування ситуаційних завдань, розвиток практичних навичок шляхом демонстрації органів та їх структури на муляжах.

Висновок. Навчально-виховний процес студента на етапі вивчення базової медичної дисципліни “Анатомія людини” має бути орієнтований на впровадження нових методик та інноваційних технологій, що створює умови для формування професійної компетентності майбутнього лікаря.

Біографія автора

I. V. Kerechanyn, Приватний вищий навчальний заклад "Київський медичний університет"

к.мед.н., доцент кафедри анатомії людини, оперативної хірургії та топографічної анатомії

Посилання

Poliachenko, Yu.V., Perederii, V.H., Volosovets, O.P., & Moskalenko, V.F. (2005). Medychna osvita v sviti ta v Ukraini [Medical education in the world and in Ukraine]. Kyiv: Knyha plius [in Ukrainian].

Maksymenko, S.D. (2008). Vprovadzhennia novykh metodyk ta innovatsiinykh tekhnolohii u navchalno–vykhovnyi protsess [Implementation of new methods and innovative technologies in educational process training] Nauk. visn. Nats. med. un-tu im. O.O. Bohomoltsia – Scientific Journal of O. Bohomolets National Medical University, 2/3, 172-176.

Moskalenko, V.F., Yavorovskyi, O.P., & Ostapiuk, L.I. (2004). Pro stan ta shliakhy udoskonalennia orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv [About the condition and ways of improving the organization of independent work of students] Medychna osvita – Medical Education, 1, 10-12 [in Ukrainian].

Volosovets, O.P., & Vitenko, Y.S. (2004) Zmist i formy orhanizatsii samostiinoi roboty studenta u vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladakh 4 rivnia akredytatsii [The content and the form of organization of independent work of students in higher medical educational institutions of 4th level of accreditation]. Medychna osvita – Medical Education, 1, 5-8 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-12

Як цитувати

Pokanevych, O. V., Ivnev, B. B., Sereda, P. I., Talko, V. I., Overchenko, I. A., Kerechanyn, I. V., & Kovalchuk, N. V. (2018). ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ” СТУДЕНТАМ АНГЛОМОВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.2.8834

Номер

Розділ

Матеріали конференції