ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ ІМУНОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7831Ключові слова:
навчальний процесс, кейс-метод, прес-метод, метод “мозкового штурму”, інтерактивні методи.Анотація
Мета роботи – вдосконалення організації самостійної роботи студентів медичного факультету з використанням інтерактивних методів педагогіки.
Основна частина. У даній статті розглядається методика інноваційного способу організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології. Детально описано методику застосування кейс-методу, прес-методу, їх можливості та переваги. У статті показано особливості побудови ситуаційних завдань, класифікацію і види демонстрації кейсів, висвітлена проблема інтерактивності та доцільності використання даних методів під час навчання студентів-медиків.
Висновок. Інтерактивні методи організації самостійної роботи є альтернативними до традиційних семінарських занять ефективними формами навчання, що покращують успішність засвоєння нового матеріалу студентами.Посилання
Bobokhuzhaeev, Sh.I., & Yuldashev, Z.Yu. (2006). Innovatsionnyye metody obucheniya: osobennosti keys-stadi metoda obucheniya i puti ego prakticheskogo ispol’zovaniya [Innovative teaching methods: features of the case study method of teaching and ways of its practical use]. Tashkent: IQTISOD-MOLIYA [in Russian].
Horshunova, N.K. (2009). Innovatsiini tekhnolohii v pidhotovtsi likaria v systemi bezperervnoi profesiinoi osvity [Innovative technologies of doctor training within the system of continuous professional education]. Fundamentalni doslidzhennia – Fundamental studies, 2, 87-88 [in Ukrainian].
Ortynskyi, V.L. (2009). Pedahohika vyshchoyi shkoly [Pedagogy of high school]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].
Pokushalova, L.V. (2011). Metod case-study kak sovremennaya tekhnologiya professional'no-oriyentirovannogo obucheniya studentov [Case-study method as a modern technology of professionally oriented students’ learning]. Molodoy uchonyy – Young Scholar, 2(5), 155-157 [in Russian].
Sybirtsev, V. (2010). Profesiina kompetentnist uchasnykiv innovatsiinoho navchalno-vykhovnoho protsesu u vyshchomu navchalnomu zakladi [Professional competency of innovative educational process participants at higher educational institution]. Teoriia ta metodyka upravlinnia osvitoiu – Theory and Methodology of Education Management, 3, 1-10 [in Ukrainian].
Filonenko, M.M. (2012). Psykholoho-pedahohichna hotovnist vykladacha VMNZ v innovatsiinykh umovakh osvity [Psychological and pedagogical readiness of the higher medical education teacher in innovative terms of educaton]. Humanitarnyy visnyk. Tematychnyy vypusk “Vyshcha osvita Ukrainy u konteksti intehratsii do yevropeyskoho osvitnoho prostoru” – Humanities Bulletin. Special Issue “Higher Education of Ukraine in the Context of Integration into European Educational Environment”, II (35), 333-339 [in Ukrainian].