Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2017)
№ 2 (2017)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2
Опубліковано:
2017-10-24
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
Вдосконалення вищої медичної освіти
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ ІМУНОЛОГІЇ
O. I. Drohomeretska, H. M. Kuryliv, V. V. Myhovych
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7831
ТУТ
СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ
T. O. Ilashchuk, L. V. Mikulets
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7882
ТУТ
МОДЕЛЮВАННЯ КЛІНІЧНИХ СИТУАЦІЙ – СТАНДАРТ ПРОГРАМИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ НА КАФЕДРІ НЕОНАТОЛОГІІ
T. M. Klymenko, T. V. Sandulyak, O. A. Serdtseva, O. Y. Karapetyan, A. M. Zakrevskyi
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7808
ТУТ
МОЖЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ ОСВІТИ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ – СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ
I. V. Kozlova, S. V. Fedorov
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7620
ТУТ
ОПТИМІЗАЦІЯ ТА РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ЯК ШЛЯХ ДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
B. Yu. Komnatskyi, A. V. Povsheniuk, O. O. Kotsiura
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7715
ТУТ
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ МЕДИЧНОЇ БІОХІМІЇ
M. M. Кorda, H. H. Shershun, M. I. Кulitska, S. R. Pidruchna, O. I. Ostrivka, O. Z. Yaremchuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7713
ТУТ
ПЕРСПЕКТИВИ ТА ТРУДНОЩІ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
H. A. Krytska, I. O. Krytskyi, H. Ya. Zahrychuk, T. I. Krytskyi
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7826
ТУТ
СТВОРЕННЯ ТА РОЗРОБКА ОНЛАЙН КУРСУ НА ПЛАТФОРМІ OPEN EDX
A. V. Kurinnyi, V. V. Volvach, V. I. Darii
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7608
ТУТ
ОСОБИСТІСТЬ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ – ЯК ЦЕНТРАЛЬНА ФІГУРА В МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
N. V. Lytvynenko, V. M. Hladka, T. Y. Purdenko, H. Ya. Sylenko, V. A. Pinchuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7832
ТУТ
ПУБЛІКАЦІІЇ У МІЖНАРОДНИХ РЕЙТИНГОВИХ НАУКОМЕТРИЧНИХ ВИДАННЯХ ЯК КРИТЕРІЙ ЕФЕКТИВНОСТІ СУЧАСНОЇ НАУКИ
M. I. Marushchak, I. Ya. Krynytska, S. V. Dzyga, O. V. Bakalets, T. A. Zaiets, H. H. Habor, N. B. Behosh, L. M. Mykhailiv
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7833
ТУТ
АДАПТИВНЕ НАВЧАННЯ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ`Я, ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
V. M. Mykhalchuk, V. V. Horachuk, V. V. Krasnov, O. K. Tolstanov, O. L. Nesterets
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7834
ТУТ
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ
T. O Pertseva, L. Yu. Naumenko, R. V. Razumnyi
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7835
ТУТ
УПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-СЕРВІСУ SOCRATIVE У НАВЧАЛЬНУ РОБОТУ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВУЗІВ
V. O. Potapov, D. A. Khaskhachykh, T. V. Demchenko, I. S. Harahulia, V. I. Chuiko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7709
ТУТ
АНАЛІЗ ВІДНОШЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЯК ВИДУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
N. I. Rublevska, O. A. Shevchenko, H. S. Kaniuka, Yu. S. Kramarova, S. A. Shchudro, V. V. Zaitsev, O. O. Kulahin, M. V. Dziak
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7913
ТУТ
БЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛІКАРЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ НАПРЯМ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Kh. S. Symchych, S. V. Fedorov
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7674
ТУТ
ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ЗАПРОВАДЖЕННЯ МАГІСТРАТУРИ З ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я ЗА ОСВІТНЬО-НАУКОВИМИ ПРОГРАМАМИ
G. O. Slabkiy, I. S. Myroniuk, V. V. Shafranskiy
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7821
ТУТ
ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ВУЗУ
M. M. Suleiman
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7656
ТУТ
ІНСТИТУЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ОСНОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
O. M. Khvysiuk, V. H. Marchenko, O. M. Kasіanova, I. A. Sobolieva, O. A. Tsodikova, Z. V. Yeloieva, O. I. Serhiienko, K. I. Bodnia, V. V. Zherebkin, M. P. Hyria
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7662
ТУТ
МЕТОДОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗА ТЕМАТИКОЮ «ВІЛ-ІНФЕКЦІЯ» НА ОСНОВІ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ
L. R. Shostakovych-Koretskaya, K. Y. Lytvyn, O. V. Sheveleva, M. S. Suremenko, O. O. Volikova, V. P. Dyadik, Z. O. Chykarenko, A. V. Cherhinets
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7830
ТУТ
ГЕРБАРТІАНСЬКІ ІДЕЇ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ
N. O. Fedchyshyn, H. I. Klishch, N. I. Yelahina
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7920
ТУТ
Досвід з організації навчальної роботи
ПЕРШИЙ ДОСВІД СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ШОСТИХ КУРСІВ МЕДИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ
V. V. Artomenko, V. M. Nosenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7836
ТУТ
ДОСВІД ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ VI КУРСУ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ "КРОК-2" НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ № 3
T. V. Boiko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7837
ТУТ
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ПАТОЛОГІЧНОЇ АНАТОМІЇ, ОСНОВАНОГО НА ПРИНЦИПІ РОЗБОРУ КЛІНІЧНИХ ВИПАДКІВ (CASE-BASED LEARNING). ЧАСТИНА 1: ОПИС МЕТОДУ
O. O. Bondarenko, N. S. Petruk, I. S. Shpon’ka
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7827
ТУТ
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ- ПЕРШОКУРСНИКІВ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ НА ПРИКЛАДІ РОБОТИ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА
L. L. Hnatyshyna, H. I. Falfushynska, L. M. Ivanets
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7603
ТУТ
СТАНДАРТИЗОВАНІ ПАЦІЄНТИ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МАГІСТРАНТІВ-МЕДИЧНИХ СЕСТЕР
I. Ya. Hospodarskyi
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7934
ТУТ
РОЛЬ РОЛЬОВИХ ІГОР У ВИВЧЕННІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ
A. M. Hromova, N. I. Mitiunina, V. B. Martynenko, L. A. Nesterenko, T. Yu. Liakhovska
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7880
ТУТ
МЕДСЕСТРИНСТВО В УКРАЇНІ XXI СТОЛІТТЯ – ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ
A. A. Hudyma
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7932
ТУТ
РІВЕНЬ НЕРВОВО-ПСИХІЧНОЇ НАПРУГИ У СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ I–III КУРСІВ НАВЧАННЯ
M. V. Yoltukhivskyi, I. V. Husakova, S. V. Konovalov, I. V. Bolharska
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7914
ТУТ
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ “КРОК-1. ФАРМАЦІЯ” З ДИСЦИПЛІНИ “БІОЛОГІЧНА ХІМІЯ” СЕРЕД ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НАЦІОНАЛЬНОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
H. B. Kravchenko, O. A. Krasilnikova, V. P. Fylymonenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7639
ТУТ
СУЧАСНІ КОМП’ЮТЕРНІ ТА МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ КАРДІОЛОГІЇ НА ЗАСАДАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ (ЄКТСОНП)
V. N. Serediuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7660
ТУТ
РОЛЬ ЦИКЛОВОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ З ХІРУРГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
A. H. Shulhai, V. O. Shidlovskyi, L. Yu. Ivashchuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7881
ТУТ
ЗАБЕЗБЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ У АВСТРІЇ
H. I. Klishch, N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7921
ТУТ
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер