УПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-СЕРВІСУ SOCRATIVE У НАВЧАЛЬНУ РОБОТУ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВУЗІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7709Ключові слова:
програма Socrative, впровадження, навчальний процес.Анотація
Мета роботи – підвищити якість освіти студентів-медиків через впровадження в навчальний процес інтернет-сервісу Socrative.
Основна частина. З метою підвищення пізнавального інтересу студентів на кафедрі акушерства та гінекології було впроваджено інтернет-сервіс Socrative, що дозволило проводити повністю електронний поточний та підсумковий тестовий контроль знань. Оскільки на кафедрі є доступним швидкісний інтернет через Wi-Fi, не стало необхідності в утриманні цілого комп’ютерного класу. В якості засобу роботи з тестами стали планшетні комп’ютери кафедри або смартфони студентів з доступом до Wi-Fi. Після закінчення тестування студент отримує повідомлення з інформацією про витрачений час та відсоток правильних відповідей, а викладач у режимі реального часу – детальну інформацію про проходження екзамену.
Висновки. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема Інтернет-сервісу Socrative, у навчальну діяльність кафедри акушерства та гінекології Дніпропетровської медичної академії значно підвищило ергономіку навчальної роботи та ефективність роботи кафедри в цілому, об’єктивність та швидкість взаємодії між викладачами та студентами. Подальше впровадження сучасних комунікаційних технологій дозволить досягти суттєвого економічного ефекту та є майже невичерпним ресурсом подальшого розвитку медичної освіти.Посилання
Zakon Ukrainy Pro naukovu i naukovo-tekhnichnu diialnist: pryiniatyi 26 lys 2015 roku № 848-VIII [Scientific and Technical Activity Act of Ukraine of November 26, 2015, № 848-VIII]. Retrieved from http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/848-19/page [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy Pro prioritetni napriamy innovatsiinoi diialnosti v Ukraini: pryiniatyi 08 ver 2011. № 3715-VI (iz zminamy) [The Priority Areas of Innovative Activity Act of Ukraine of September 8, 2011, №3715-VI] (as amended). Retrieved from http://zakon.rada.gov.ua/go/433-15 [in Ukrainian].
Zaporozhan, V.M. (2014). Innovatsiini pidkhody do pidhotovky suchasnoho likaria [Innovative approaches to modern doctor training]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 38-40 [in Ukrainian].
Natroshvili, S.H. (2012). Innovatsiina diialnist vyshchykh navchalnykh zakladiv yak osnova polipshennia ykosti osvitnikh posluh [Innovative activities of higher education institutions as a basis for improving the quality of education]. Problemy nauky – Problems of the Science, 8, 21-26 [in Ukrainian].
Kozak, L.V. (2014). Doslidzhennia innovatsiinykh modelei navchannia u vyshchii shkoli [Innovative teaching models at higher education study]. Osvitolohichnyi dyskurs – Educational Discourse, 1 (5), 95-107 [in Ukrainian].
Web-servisy dlya obrazovaniya. Socrative Teacher [Web-services for education. Socrative Teacher.] Retrieved from https://sites.google.com/site/badanovweb2/home/socrative-teacher [in Russian].
Socrative Teacher. Instruktsyya dlya nachinayushchikh. Prezentatsyya [Socrative Teacher. Instruction for Beginners. Presentation]. Retrieved from https://docs.google.com/presentation/d/11q6_blwNxLG8A8v4Q0WAtT9qXvOHd38cqQKiEpJql8/edit?pli=1 [in Russian].