ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕДИЧНОЇ ХІМІЇ В УМОВАХ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7312Анотація
Згідно з принципами європейської кредитно-трансферної системи навчання поточний контроль знань на кафедрі біологічної і медичної хімії ІФНМУ здійснюється на кожному занятті. Для систематичного контролю і стимулювання регулярного навчання студентів на заняттях викладач оцінює всі форми роботи. Рейтингова система оцінювання успішності та визначення академічного рейтингу студентів забезпечує реалізацію дидактичного принципу свідомості студентів у навчанні, активізує навчальну роботу протягом семестру, спонукає студентів працювати систематично та самостійно. Дуже важливо формувати у студентів-медиків у процесі навчання системний підхід до розуміння функціонування організму в цілому і його взаємодію з навколишнім середовищем, розвивати в них логічне мислення, а також уміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, прогнозувати.
Посилання
Mistse testuvannya v systemi monitorynhu yakosti osvity Zaporizʹkoho derzhavnoho medychnoho universytetu /YU. M. Kolesnyk, YU. M. Neryanov, V. A. Vizir, O. V. Demidenko // Medychna osvita. – 2012. – № 3. – S. 77–80.
Sulima YE. Nevidkladni zavdannya systemy vyshchoyi osvity na novomu etapi Bolonsʹkoho protsesu / YE. Sulima //Vyshcha shkola. – 2010. – № 1. – S. 5–13.
Karpetsʹ M. V. Modulʹnyy kontrolʹ – nevidʺyemnaskladova otsinky yakosti znanʹ studentiv / M. V. Karpetsʹ //Nowoczesna edukacja: filozofia, innowacja, doswiadczenie.– Lodz. – 2015. – № 2. – S. 18–20.
Pro pidhotovku do vprovadzhennya systemy litsenziynykh derzhavnykh intehrovanykh perevidnykh i vypusknykh ispytiv u medychnykh vyshchykh zakladakh osvity III–IV rivnivakredytatsiyi : nakaz MOZ Ukrayiny vid 31.12.1996 r. № 396.