СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У МЕДИЦИНІ – СКЛАДОВА ЧАСТИНА У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРЯ-СПЕЦІАЛІСТА

Автор(и)

  • M. M. Korda ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • A. H. Shulhai ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • S. Y. Zaporozhan ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • M. Yu. Kritsak ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7302

Анотація

У статті висвітлено актуальність впровадження симуляційного навчання у медицині у процесі підготовки спеціалістів у вищому навчальному закладі й медичну практику лікарів-інтернів та практикуючих лікарів. Показано формування і структуру навчально-практичного центру симуляційного навчання, його роль у засвоєнні знань та вмінь у процесі підготовки лікарів-спеціалістів. Нові підходи до медичної освіти, які дозволяють студентам-медикам вчитися та практикуватися і на чужих помилках, і на власних, не ризикуючи при цьому життям і здоров’ям пацієнтів. Саметакимпідходомєсимуляційненавчання.

Посилання

Rozvytok praktychno-oriyentovanoho ta symulyatsiynoho navchannya v Ternopilʹsʹkomu derzhavnomu medychnomu universyteti imeni I. YA. Horbachevsʹkoho / M. M. Korda, A. H. Shulʹhay, A. A. Hudyma, S. Y. Zaporozhan // Medychna osvita. – 2016. – № 2. – S. 54–57.

Artʹomenko V. V. Symulyatsiyne navchannya v medytsy¬ni: mizhnarodnyy ta vitchyznyanyy dosvid / V. V. Artʹomenko // Odesʹkyy medychnyy zhurnal. – 2015. – № 6 (152). – S. 67–74.

Korda M. M. Shlyakhy implementatsiyi Zakonu Ukrayiny “Pro vyshchu osvitu” v Ternopilʹsʹkomu derzhavnomu medychnomu universyteti / M. M. Korda, A. H. Shulʹhay, I. M. Klishch // Medychna osvita. – 2015. – № 2. – S. 34–39.

Pakhomova YU. V. O roli virtual'nykh simulyatorov v uchebnom protsesse podgotovki vrachey / YU. V. Pakhomova // Meditsinskoye obrazovaniye i simulyatsionnoye obucheniye : materialy konf. (Maynts, Germaniya, 26–27 noyabrya 2011). – Maynts, 2011.

Use of the Learning Curve-Cumulative Summation Test for Leopold Maneuvers Assessment in a Simulator: A Pilot Study / N. Díez-Goñi, S. Guillén, M. C. Rodríguez-Díez

[et al.] // Simul Healthc. – 2015. – № 5. – P. 277–282.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-21

Як цитувати

Korda, M. M., Shulhai, A. H., Zaporozhan, S. Y., & Kritsak, M. Y. (2017). СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У МЕДИЦИНІ – СКЛАДОВА ЧАСТИНА У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРЯ-СПЕЦІАЛІСТА. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7302

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти