МОТИВАЦІЯ – РУШІЙНИЙ ФАКТОР НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • S. R. Melenko

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4174

Анотація

У статті висвітлено набутий досвід та результати досліджень мотиваційних комплексів студентів-медиків s запропонованj методи покращення результатів навчання.

Посилання

Zanyuk S. S. Motyvatsiynyy treninh. Formuvannya motyvatsiyi navchalʹnoyi diyalʹnosti u studentiv ta starshoklasnykiv / S. S. Zanyuk // Praktychna psykholohiya ta sotsialʹna robota. – 2002. – № 8. – S. 31–42.

Barney E. C. Flex-time as a moderator of the job stress-work motivation relationship: A three nation investigation / E. C. Barney, M. S. Steven Elias // Personnel Review. – 2010. – Vol. 39, № 4. – P. 487–502.

Candi M. Innovation through experience staging: Motives and outcomes / M. Candi, A. Beltagui, J. C. K. H. Riedel // Journal of Product Innovation Management. – 2013. – Vol. 30, № 2. – P. 279–297.

Case R. Moving critical thinking to the main stage / R. Case // Education Canada. – 2005. – Vol. 45, № 2. – R. 45–49.

Klein H. J. Motivation to learn and course outcomes: The impact of delivery mode, learning goal orientation, and perceived barriers and enablers / H. J. Klein, R. A. Noe, C. W. Wang // Personnel Psychology. – 2006. – Vol. 59, № 3. – P. 665–702.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-02

Як цитувати

Melenko, S. R. (2015). МОТИВАЦІЯ – РУШІЙНИЙ ФАКТОР НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4174

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти