Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 1 (2015)
№ 1 (2015)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1
Опубліковано:
2015-03-30
Вдосконалення вищої медичної освіти
ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ СИСТЕМИ MOODLE ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
A. V. Avdieiev
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4156
ТУТ
ДО ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ
S. V. Bondarenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4157
ТУТ
СУЧАСНИЙ СТАН СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКИ, ЇЇ ПЕРСПЕКТИВИ ТА ПРОБЛЕМИ: ДОСВІД СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА КАФЕДРИ ОНКОЛОГІЇ НМУ ІМ. О. О. БОГОМОЛЬЦЯ
Р. І. Верещако О. С. Зотов О. В. Поступаленко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4158
ТУТ
Модернізація вищої української освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу. Огляд літератури
О. М. Виноградова Р. М. Гнідь Т. І. Пупін
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4159
ТУТ
ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ОРГАНІЧНА ХІМІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ ЗА НАПРЯМКОМ “ТЕХНОЛОГІЯ ПАРФУМЕРНО-КОСМЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ”
O. Yu. Voskoboynik
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4160
ТУТ
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ НА КАФЕДРІ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ ДВНЗ “ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ МОЗ УКРАЇНИ” НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
A. V. Hantimurov, O. Ya. Halytska-Kharhalis, N. V. Flekei
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4163
ТУТ
Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури
I. S. Нolovchak
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4164
ТУТ
КОГНІТИВНИЙ ДИСОНАНС ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
T. I. Horpinich
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4165
ТУТ
РОЛЬ РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНИХ ЗАВДАНЬ ПРИ ВИКЛАДАННІ РОЗДІЛУ “ФАЗОВІ РІВНОВАГИ” У КУРСІ ФІЗИЧНОЇ ТА КОЛОЇДНОЇ ХІМІЇ
L. D. Grytsan
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4166
ТУТ
ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯНА КАФЕДРІ МЕДИЧНОЇ БІОЛОГІЇ І МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ
N. V. Dovganych
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4167
ТУТ
СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА КОМУНІКАТИВНОГО АСПЕКТУ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ
N. I. Yelagina
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4168
ТУТ
ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
О. M. Kamyshny
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4169
ТУТ
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В ЛЕКЦІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
N. P. Kovalska
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4170
ТУТ
ПРОБЛЕМНО ОРІЄНТОВАНА ЛЕКЦІЯ-КОНФЕРЕНЦІЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ВИПЕРЕДЖАЮЧОГО НАВЧАННЯ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ЗА ТЕМОЮ “СИНДРОМ АБДОМІНАЛЬНОГО БОЛЮ У ДІТЕЙ” У ДОДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ
O. L. Kovalchuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4171
ТУТ
ФІЛОСОФІЯ ЗДОРОВ’Я ЯК ЦІННІСНА КАТЕГОРІЯ У КОНТЕКСТІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ В УКРАЇНІ
V. Y. Kulchytskyi
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4172
ТУТ
ДИСЦИПЛІНАРНА ДІЛОВА ГРА У ВИВЧЕННІ ПРОБЛЕМ ВЧЕННЯ ПРО КРОВ
R. Ya. Kushnir
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4173
ТУТ
МОТИВАЦІЯ – РУШІЙНИЙ ФАКТОР НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
S. R. Melenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4174
ТУТ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МОЛОДИХ ВИКЛАДАЧІВ МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
O. B. Mykhaliuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4175
ТУТ
РОЛЬ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “СЕСТРИНСЬКА ПРАКТИКА” НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЛІКАРЯ-СПЕЦІАЛІСТА
O. B. Molodovets
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4176
ТУТ
НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ З ДИСЦИПЛІНИ «ФАРМАКОЛОГІЯ»: МОЖЛИВОСТІ КЕЙС-МЕТОДУ
S. A. Morhuntsova
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4177
ТУТ
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ БЕСІДИ, ЯК ФОРМИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ, ПІД ЧАС ВИХОВНОГО ТА НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ НЕВРОЛОГІЇ ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Т. М. Муратова В. В. Добровольський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4178
ТУТ
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОТОКОЛ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ КРИТЕРІЙ ЯКОСТІ ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ СЕКЦІЙНОГО КУРСУ
Yu. M. Orel
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4179
ТУТ
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОВОЛОДІННЯ ПРАКТИЧНИМИ НАВИЧКАМИ З ПЕДІАТРІЇ НА ЗАСАДАХ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
O. P. Pakholchuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4181
ТУТ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ У ЛЬВІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО
С. В. Різничок
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4182
ТУТ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
Ю. Г. Романова В. В. Бабієнко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4183
ТУТ
ПРО ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДРОЗДІЛУ МЕДИЧНОГО ВНЗ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
A. V. Semenets, V. Yu. Kovalok
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4184
ТУТ
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ОФТАЛЬМОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ-ІНОЗЕМЦЯМ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ НАВЧАННЯ
T. A. Tabalyuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4185
ТУТ
АДАПТАЦІЯ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ ДО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ
О. В. Тихоновський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4186
ТУТ
СИТУАЦІЙНІ ЗАДАЧІ У ВИКЛАДАННІ БІОЕТИКИ ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ НАУКИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
T. I. Tolokova
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4187
ТУТ
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ “МЕДИЧНА БІОЛОГІЯ” У СТУДЕНТІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ
Н. І. Фрич
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4188
ТУТ
ДОДИПЛОМНА ВИЩА МЕДИЧНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ЩО МОЖНА ЗМІНИТИ ВЖЕ СЬОГОДНІ?
Ю. Б. Чайковський Л. І. Хламанова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4189
ТУТ
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ МЕДИЧНОГО ПРАВА
М. В. Чорненький К. М. Махобей М. О. Сопіга
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4190
ТУТ
РОБОТА З ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ: ОСНОВНІ ТРУДНОЩІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
S. V. Chugіn
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4191
ТУТ
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ФОТОТЕРАПІЇ У НОВОНАРОДЖЕНИХ
T. I. Shevtsova
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4192
ТУТ
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
I. V. Shlimkevych
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4194
ТУТ
ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЕКОНОМІКА ФАРМАЦІЇ” СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ФАРМАЦІЯ”
А. L. Stroblia
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4195
ТУТ
ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ДЕРМАТОЛОГІЇ ТА ВЕНЕРОЛОГІЇ В ОНМЕДУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
Шухтін В. В. Шандра О. О. Гоженко А. І.
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4196
ТУТ
ОСОБЛИВІСТЬ ВИКЛАДАННЯ РОЗДІЛУ “ЗАХВОРЮВАННЯ СЛИЗОВОЇ ОБОЛОНКИ ПОРОЖНИНИ РОТА ПРИ ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЧНИХ ТА ЕНДОКРИННИХ ПАТОЛОГІЯХ У ДІТЕЙ”
M. M. Yakymets
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4197
ТУТ
АНДРАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ
I. V. Paliychuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4198
ТУТ
Ювілеї
ДО 75-РІЧЧЯ ВИДАТНОГО НАУКОВЦЯ
-- --
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4199
ТУТ
МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ КОРДА – ВІДОМИЙ НАУКОВЕЦЬ-БІОХІМІК
A. I. Mashtalir, M. Ya. Furdela
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4200
ТУТ
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер