ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1373Анотація
У статті зроблена спроба показати засоби ефективного педагогічного спілкування, якими користуються викладачікафедри неврології, психіатрії, наркології та медичної психології ТДМУ імені І. Я. Горбачевського. До таких засобів
належать: різні форми лекцій – мультимедійна лекція, проблемна лекція, лекція-конференція; під час проведення
практичних занять застосовуються: тренінг комунікативних навичок, інтерактивні групові методи, вільні дискусії.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-08-31
Як цитувати
Шкробот, С. І., Венгер, О. П., & Гусєва, Т. П. (2013). ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1373
Номер
Розділ
Статті