ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1373Abstract
У статті зроблена спроба показати засоби ефективного педагогічного спілкування, якими користуються викладачікафедри неврології, психіатрії, наркології та медичної психології ТДМУ імені І. Я. Горбачевського. До таких засобів
належать: різні форми лекцій – мультимедійна лекція, проблемна лекція, лекція-конференція; під час проведення
практичних занять застосовуються: тренінг комунікативних навичок, інтерактивні групові методи, вільні дискусії.
Downloads
Published
2013-08-31
How to Cite
Шкробот, С. І., Венгер, О. П., & Гусєва, Т. П. (2013). ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ. Medical Education, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1373
Issue
Section
Статті