Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (2012)
№ 4 (2012)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4
Опубліковано:
2013-08-27
Статті
ОРГАНІЗАЦІЯ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ У СИСТЕМІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ (АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД ТА ПРОПОЗИЦІЇ)
Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1329
тут
ЗАПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ У ПРАКТИКУ РОБОТИ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ТДМУ
І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1330
тут
АЛІМЕНТАРНА ПРОФІЛАКТИКА ДИСТРЕСУ, ЯК РОЗДІЛ ДИСЦИПЛІНИ “ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ”, У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНОГО ПСИХОЛОГА
Т. І. Аністратенко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1331
тут
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ТА МІСЦЕ І РОЛЬ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ У СТРУКТУРІ ВИКЛАДАННЯ НОРМАТИВНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ”
В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1332
тут
ВИКЛАДАННЯ СУДОВОЇ МЕДИЦИНИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “СТОМАТОЛОГІЯ”
І. Л. Беженар
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1333
тут
ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ІНФОРМАЦІЇ СТУДЕНТАМИ З РІЗНИМ ТИПОМ ІНФОРМАЦІЙНОГО МЕТАБОЛІЗМУ
Н. А. Бількевич
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1334
тут
ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ТЕМИ “ЕКСТРАКЦІЯ” В КУРСІ ФІЗИЧНОЇ ТА КОЛОЇДНОЇ ХІМІЇ У ВИЩОМУ ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Л. Д. Грицан
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1335
тут
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ З АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ СТУДЕНТАМИ МЕДИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ 2 ТА 3 КУРСІВ В АСПЕКТІ ПІДГОТОВКИ ДО ІСПИТУ КРОК-1
М. Ю. Жаріков, С. Б. Крамар, Д. І. Назарова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1336
тут
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ
Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1337
тут
РОЛЬ ВИКЛАДАЧА В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ
О. І. Зарудна
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1338
тут
КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА: ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ
М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1339
тут
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ПЕДІАТРІЇ В УМОВАХ ВИКОРИСТАННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1340
тут
ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ “МЕДИЧНА ХІМІЯ”
М. В. Кирилів
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1341
тут
ОСОБЛИВОСТІ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ З ДИСЦИПЛІНИ “КЛІНІЧНА ЛАБОРАТОРНА ДІАГНОСТИКА”
І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1342
тут
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ СТУДЕНТІВ ТА ЇХ УСПІШНІСТЮ ПРИ ДИСТАНЦІЙНІЙ ФОРМІ НАВЧАННЯ
С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1343
тут
ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ “МЕТОД ПРОЕКТІВ”: СТАН РОЗРОБКИ В НАУКОВО-МЕТОДИЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
О. П. Корнійчук, Л. М. Бурова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1344
тут
ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА З ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ХІМІЇ – НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО СПЕЦІАЛІСТА В ГАЛУЗІ ФАРМАЦІЇ
Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1345
тут
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
Т. М. Косовська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1346
тут
ОБГРУНТУВАННЯ ЗНАЧЕННЯ МЕТОДИКИ “ЄДИНОГО ДНЯ” ДЛЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ МЕДИЧНОЇ ЛЕКСИКИ
Р. Б. Коцюба
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1347
тут
КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА “МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ” У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ
І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1348
тут
ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ТА ОСНОВ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ У АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
М. М. Лебедюк, І. В. Ашаніна
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1349
тут
МЕДИЧНА ЕТИКА І ДЕОНТОЛОГІЯ: РЕАЛІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ В РОБОТІ ЛІКАРЯ
С. С. Левенець
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1350
тут
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ НЕВРОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко, В. А. Гриб
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1351
тут
ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА ЛІКАРІВ: СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ ЛІКУВАННЯ ФІБРИЛЯЦІЇ ПЕРЕДСЕРДЬ
С. М. Маслій
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1352
тут
СФЕРИ І ФУНКЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРІВ В АВСТРІЇ
І. М. Мельничук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1353
тут
СУЧАСНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКЛАДАННЯ КЛІНІЧНОЇ ФАРМАЦІЇ СТУДЕНТАМ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
І. В. Мерецька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1357
тут
ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ДИТЯЧИХ ХВОРОБ
Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1358
тут
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Е. В. Олійник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1359
тут
ПРОФІЛІЗАЦІЯ РОЗДІЛУ “ГІГІЄНА ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ” У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ” НА МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ
С. Т. Омельчук, Т. І. Аністратенко, Н. В. Велика
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1360
тут
НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ МОРФОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЯК ПІДГОТОВКА ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ НА ВІДПОВІДНИХ КАФЕДРАХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ІІІ-ІV РІВНІВ АКР
Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1361
тут
ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК З КАРДІОЛОГІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ З ФАХУ “ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ”
М. М. Потяженко, Н. О. Люлька, Н. Л. Соколюк, С. О. Гаєвський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1362
тут
ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
А. М. Пришляк, В. І. Зевако, К. Л. Стефанишин
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1363
тут
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ НА ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МЕДСЕСТРИНСТВА
Н. І. Рега
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1364
тут
ОПТИМІЗАЦІЯ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ, КОНТРОЛЮ ТА САМОКОНТРОЛЮ РІВНЯ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ- МЕДИКІВ
О. Ю. Руда, О. В. Костильов
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1365
тут
ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “НЕВІДКЛАДНІ СТАНИ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-МЕДСЕСТЕР НА КАФЕДРІ НЕВІДКЛАДНОЇ ТА ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТДМУ ІМ. І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО
О. Л. Сидоренко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1366
тут
ВПРОВАДЖЕННЯ ОСНОВ ПРЕКОНЦЕПЦІЙНОГО ЗДОРОВ’Я У СИСТЕМУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ
О. Є. Січкоріз
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1367
тут
ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ОФТАЛЬМОЛОГІЇ АНГЛОМОВНИМ СТУДЕНТАМ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ НАВЧАННЯ
Т. А. Табалюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1368
тут
ДИСТАНЦІЙНА ДОДИПЛОМНА МЕДИЧНА ОСВІТА: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ? ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1369
тут
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ТА СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА
О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1370
тут
НООСФЕРНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ ІМПЕРАТИВ ЯК ОСНОВА СУЧАСНОГО СВІТОГЛЯДУ ЛІКАРЯ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ
О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, Ю. С. Крамарьова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1372
тут
ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ
С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1373
тут
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер