ЕФЕКТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ДОСВІД ШВЕЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13634Ключові слова:
вивчення англійської мови, мовна освіта в Швеції, імплементація англійської мови, освітня роль ЗМІАнотація
Анотація. У статті розглянено особливості сучасної мовної освіти у Швеції на всіх освітніх рівнях. На сьогодні майже всі країни світу усвідомлюють значущість для населення володіння англійською мовою в умовах глобалізації, розвитку науки і технологій, ведення бізнесу та соціального розвитку. Але не всім країнам вдається робити це з однаковим успіхом. У статті подано аналіз соціально-історичних умов та факторів, які сприяли розповсюдженню й імплементації англійської мови як основної мови міжнародного спілкування у Швеції. Досліджено проблеми та перспективи подальшого її розвитку й удосконалення у світлі шведського бачення. У статті визначено підходи, які характеризують процес імплементації англійської мови в українське суспільство та його перспективи.
Посилання
Lokshyna, O.I. Etapy rozvytku stratehii Yevropeiskoho Soiuzu u haluzi osvity [Stages of development of the strategy of the European Union in the field of education]. Retrieved from: www.nbuv.gov.ua/e-journals/IT2N/em2/comtent/07loiet.htm [in Ukrainian].
Usachenko, I.V. (2017). Anhliiska mova v yevropeiskomu konteksti [English in the European context]. Molodyi vchenyi – Young Scientist, 4.1, 135-139 [in Ukrainian].
An Early Start: Young Learners and Modern Languages in Europe and Beyond. Retrieved from: http://www.poliglotti4.eu/docs/Research/An_Early_Start_Young_Learners_and_Modern_Languages_in_Europe_and_Beyond.pdf.
Fedchyshyn, N.O., & Yelahina, N.I. (2020). Peculiarities of future teacher’s training at the higher educational establishment. Medychna osvita – Medical Education, 1(86), 11-15. DOI: https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10985
Fergusson, C. (2007). Note on Swedish English. World Englishes, 13(3), 419-424. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1467-971X.1994.tb00327.x
Gunnarsson, B.L. (2000). Swedish tomorrow – a product of the linguistic dominance of English. Current Issues in Language and Society, 7, 51-69. DOI: https://doi.org/10.1080/13520520009615569
Haugen, E. (1972). Semicommunication: The language gap in Scandinavia. S.A. Dil (Ed.). The Ecology of Language. Essays by Einar Haugen Stanford, CA. Stanford University Press.
Johansson, S. (2002). English influence on the Scandinavian languages. Nordic Journal of English Studies, 1, 89-105. DOI: https://doi.org/10.35360/njes.92
Key Data on Teaching Languages at School in Europe 2012. Retrieved from: http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/key_data_series/143EN. pdf.
Kibbee, D.A. (2003). Language policy and linguistic theory. Cambridge: Cambridge University Press. DOI: https://doi.org/10.1017/CBO9780511613739.004
Kim-Rivera, E.G. (1999). English language education in the Swedish compulsory school. Foreign Language Annals, 32(2), 234-242. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1944-9720.1999.tb02394.x
Maurais, J., & Morris, M.M. (2003). Languages in a globalising world. Cambridge: Cambridge University Press. DOI: https://doi.org/10.1017/CBO9780511613739
Sharp, H. (2001). English in spoken Swedish: A Corpus Study of Two Discourse Domains. Doctoral dissertation. Stockholm University, Department of English.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.