ЕФЕКТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ДОСВІД ШВЕЦІЇ

Автор(и)

  • Н. І. Єлагіна Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-5423-8327

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13634

Ключові слова:

вивчення англійської мови, мовна освіта в Швеції, імплементація англійської мови, освітня роль ЗМІ

Анотація

Анотація. У статті розглянено особливості сучасної мовної освіти у Швеції на всіх освітніх рівнях. На сьогодні майже всі країни світу усвідомлюють значущість для населення володіння англійською мовою в умовах глобалізації, розвитку науки і технологій, ведення бізнесу та соціального розвитку. Але не всім країнам вдається робити це з однаковим успіхом. У статті подано аналіз соціально-історичних умов та факторів, які сприяли розповсюдженню й імплементації англійської мови як основної мови міжнародного спілкування у Швеції. Досліджено проблеми та перспективи подальшого її розвитку й удосконалення у світлі шведського бачення. У статті визначено підходи, які характеризують процес імплементації англійської мови в українське суспільство та його перспективи.

Біографія автора

Н. І. Єлагіна, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID Q-4615-2016
Scopus Author ID 57217651019

Посилання

Lokshyna, O.I. Etapy rozvytku stratehii Yevropeiskoho Soiuzu u haluzi osvity [Stages of development of the strategy of the European Union in the field of education]. Retrieved from: www.nbuv.gov.ua/e-journals/IT2N/em2/comtent/07loiet.htm [in Ukrainian].

Usachenko, I.V. (2017). Anhliiska mova v yevropeiskomu konteksti [English in the European context]. Molodyi vchenyi – Young Scientist, 4.1, 135-139 [in Ukrainian].

An Early Start: Young Learners and Modern Languages in Europe and Beyond. Retrieved from: http://www.poliglotti4.eu/docs/Research/An_Early_Start_Young_Learners_and_Modern_Languages_in_Europe_and_Beyond.pdf.

Fedchyshyn, N.O., & Yelahina, N.I. (2020). Peculiarities of future teacher’s training at the higher educational establishment. Medychna osvita – Medical Education, 1(86), 11-15.

Fergusson, C. (2007). Note on Swedish English. World Englishes, 13(3), 419-424.

Gunnarsson, B.L. (2000). Swedish tomorrow – a product of the linguistic dominance of English. Current Issues in Language and Society, 7, 51-69.

Haugen, E. (1972). Semicommunication: The language gap in Scandinavia. S.A. Dil (Ed.). The Ecology of Language. Essays by Einar Haugen Stanford, CA. Stanford University Press.

Johansson, S. (2002). English influence on the Scandinavian languages. Nordic Journal of English Studies, 1, 89-105.

Key Data on Teaching Languages at School in Europe 2012. Retrieved from: http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/key_data_series/143EN. pdf.

Kibbee, D.A. (2003). Language policy and linguistic theory. Cambridge: Cambridge University Press.

Kim-Rivera, E.G. (1999). English language education in the Swedish compulsory school. Foreign Language Annals, 32(2), 234-242.

Maurais, J., & Morris, M.M. (2003). Languages in a globalising world. Cambridge: Cambridge University Press.

Sharp, H. (2001). English in spoken Swedish: A Corpus Study of Two Discourse Domains. Doctoral dissertation. Stockholm University, Department of English.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-10

Як цитувати

Єлагіна, Н. І. (2023). ЕФЕКТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ДОСВІД ШВЕЦІЇ. Медична освіта, (4), 71–76. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13634

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ