Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (2022)
№ 4 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4
Опубліковано:
2023-03-10
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ УРОЛОГІЇ ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ
А. Д. Беденюк, C. O. Нестерук, В. В. Твердохліб, А. І. Мисак
5-9
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13274
PDF
МЕТОДИКИ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ У РАМКАХ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА «СОЦІАЛЬНА МЕДИЦИНА, ГРОМАДСЬКЕ ЗДОРОВ’Я»
Л. Й. Власик, Н. В. Гопко
10-16
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13622
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЗБИРАННЯ АНАМНЕЗУ В ПЕДІАТРІЇ В УМОВАХ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ РОСІЙСЬКИХ ВІЙСЬК
Т. О. Воронцова, С. О. Никитюк, С. С. Левенець
17-21
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13623
PDF
ПЕРСПЕКТИВИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕДСЕСТРИНСТВІ З ПОГЛЯДУ ДОКАЗОВОЇ МЕДИЦИНИ
І. Я. Господарський, С. В. Даньчак, Н. І. Рега, Ю. Я. Коцаба
22-27
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13625
PDF
«ГРОМАДЯНСЬКА КУЛЬТУРА І ТОЛЕРАНТНІСТЬ»: ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ЗМІСТ КУРСУ ЗА ВИБОРОМ
Н. В. Гуменна, С. В. Бондаренко, О. І. Пилипишин
28-32
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13626
PDF
ОСОБЛИВОСТІ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛАПАРОСКОПІЧНОЇ ХІРУРГІЇ
І. Я. Дзюбановський, А. М. Продан, М. Ю. Кріцак, О. І. Дзюбановський
33-36
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13627
PDF
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДЕРЖАВНОЇ АТЕСТАЦІЇ ВИПУСКНИКІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ З ДИСЦИПЛІНИ «АКУШЕРСТВО ТА ГІНЕКОЛОГІЯ»
І. М. Маланчин, В. М. Мартинюк, Л. Є. Лимар
37-41
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13628
PDF
ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ПЕРША МЕДИЧНА ДОПОМОГА. УРОК 2» НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ СТУДЕНТАМИ-ІНОЗЕМЦЯМИ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
О. І. Новіцька
42-46
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13629
PDF
РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ КЛІНІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ
Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк
47-51
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13630
PDF
ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
І. Р. Гуменна, Н. І. Гантімурова
52-56
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13631
PDF
ПСИХОЕМОЦІЙНЕ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТА-МЕДИКА НА ЕТАПІ ВИБОРУ МАЙБУТНЬОГО НАПРЯМУ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
М. Я. Кічула, Л. В. Трущенкова, А. В. Вишньовський, Н. О. Федчишин
57-64
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13632
PDF
ДОСВІД У ГАЛУЗІ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ НА ПРИКЛАДІ КАФЕДРИ ФАРМАКОГНОЗІЇ З МЕДИЧНОЮ БОТАНІКОЮ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ
Н. Я. Олійник, Л. І. Будняк, Л. В. Слободянюк, Е. А. Паращук
65-70
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13633
PDF
ЕФЕКТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ДОСВІД ШВЕЦІЇ
Н. І. Єлагіна
71-76
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13634
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КOМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Г. В. Білавич, М. А. Багрій, Н. Ю. Гречаник, С. І. Гнатишин
77-81
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13635
PDF
КОМУНІКАТИВНІ ПАРАМЕТРИ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ ПАРАМЕДИКА ПІД ЧАС НАДАННЯ ЕКСТРЕНОЇ ДОПОМОГИ» НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОФЕСІЙНА МЕДИЧНА КОМУНІКАЦІЯ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ ЛІКАРЯ З ПАЦІЄНТОМ» У ВИЩІЙ ШКОЛІ
І. Д. Драч, І. Я. Заліпська
82-87
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13637
PDF
ЗМІСТОВИЙ КОМПОНЕНТ МЕДІАТОРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Ю. А. Гнатишин, Г. І. Кліщ, С. І. Гнатишин
88-93
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13638
PDF
ОСОБЛИВОСТІ І ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Т. І. Хвалибога, М. І. Паласюк
94-98
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13639
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ КРІЗЬ ПРИЗМУ КОМУНІКАТИВНИХ ВПРАВ
І. А. Прокоп, Г. Я. Кітура
99-104
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13640
PDF
ПОНЯТТЯ ТА СТРУКТУРА ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ МЕДИЦИНИ
І. І. Ворона, І. А. Прокоп
105-111
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13641
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМИ ОСОБАМИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
І. Я. Заліпська
112-116
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13347
PDF
РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ПРОФЕСІЙНА ЛІНГВОДИДАКТИКА В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «МЕДСЕСТРИНСТВО»
А. B. Вихрущ, М. П. Тишковець, В. С. Глушок
127-133
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13643
PDF
ЕСЕ В СИСТЕМІ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ
А. В. Вихрущ
117-126
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.4.13642
PDF
ПОВІДОМЛЕННЯ, РЕЦЕНЗІЇ
РЕЦЕНЗІЯ НА НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК:
А. В. Вихрущ
134-135
PDF
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер