МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10606Ключові слова:
терапевтична стоматологія, моніторинг якості знань, тестовий контрольАнотація
У статті представлений досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА щодо оцінювання якості підготовки студентів стоматологів-старшокурсників засобами тестового контролю рівня знань. Найбільш ефективним інструментом оцінювання якості результатів навчального процесу є індивідуальний підхід до перевірки знань майбутніх лікарів.
У сучасних технологіях навчання, коли етап контролю теоретичних знань має стійку тенденцію до скорочення, одночасне проведення групового тестування на підготовчому та заключному етапах заняття дозволяє максимально охопити навчальний матеріал і одразу ж встановити зворотний зв’язок із студентами для визначення результатів засвоєння.
Доведена необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлена характеристика оцінки цього виду викладацької діяльності студентами-випускниками.
Аналіз результатів анонімного анкетування 88 студентів-стоматологів старших курсів свідчить про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря.
Посилання
Voronenko, Yu.V., Vdovychenko, Yu.P., Tolstanov, O.K., Mintser, O.P., & Krasnov, V.V. (2016). Tendentsii intehratsii system pidhotovky ta atestatsii medychnykh kadriv u sviti ta Ukraini [Trends in the integration of training and certification systems for medical personnel in the world and in Ukraine]. Proceedings of the All-Ukrainian Educational and Scientific Conference with International Participation: Realizatsiia zakonu Ukrainy «Pro vyshchu osvitu» u vyshchyi medychnii ta farmatsevtychnii osviti Ukrainy – Implementation of the Law of Ukraine "On Higher Education" in the Higher Medical and Pharmaceutical Education of Ukraine. Ternopil, (рр. 25-28) [in Ukrainian].
Bulakh, I.Ye., Volosovets, O.P., & Mruha, M.R. (2011). Problemy otsiniuvannia znan studentiv u konteksti vymoh Bolonskoi deklaratsii [Problems of assessment of students' knowledge in the context of the requirements of the Bologna Declaration]. Medychna osvita – Medical education, 2, 20-22 [in Ukrainian].
Lopina, N. (2018). Clinical department web-site resources of network testing and knowledge control for continuous medical education [Clinical department web-site resources of network testing and knowledge control for continuous medical education]. Annual European Conference on Assessment in Medical Education, EBMA 2018. (рp. 29-30). Braga, Portugal 23-24 November 2018.
Petrushanko, T.O., Ilenko, N.M., Nikolishyna, E.V., & Ilenko, N.V. (2016). Rol testovoho kontroliu znan u vyvchenni terapevtychnoi stomatolohii [Рart of knowledge testing in the study of therapeutic dentistry]. Proceedings of the XIII Scientific and Practical International Conference: Aktualni pytannia yakosti medychnoi osvity (z dystantsiinym pidiednanniam VM(F)NZ Ukrainy za dopomohoiu videokonferents-zviazku) – Actual nutrition of medical education (with remote training VM (F) of the National Health Service of Ukraine for the additional video conference call). (рр. 45-46). Ternopil: TDMU [in Ukrainian].
Leskiv, I. M., Zhulkevych, I. V., Halaychuk, I. Yo., & Zahurska, N. O. (2014). Newest introduction into educational process of Teaching radiology on 3-rd course of the medical Faculty. Medychna osvita – medical education, 1, 64-66. Retrieved from: https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3724