Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (2019)
№ 4 (2019)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4
Опубліковано:
2020-02-17
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ У МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ
N. I. Hantimurova, N. O. Fedchyshyn, Yu. A. Rudyak
5-9
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10858
PDF
МОЖЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ У ПОЗААУДИТОРНІЙ САМОСТІЙНІЙ РОБОТІ
N. L. Hlushko, T. L. Lenchuk, V. M. Matskevych, Yu. O. Mytsyk
10-13
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10859
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ АНАЛІТИЧНОЇ ХІМІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ (ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ)
I. B. Ivanusa, M. M. Mykhalkiv
14-17
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10860
PDF
ПРОВЕДЕННЯ ОБ’ЄКТИВНОГО СТРУКТУРОВАНОГО КЛІНІЧНОГО ІСПИТУ
N. I. Korylchuk, O. O. Vorontsov, O. R. Yasniy
18-23
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10667
PDF
ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ВИВЧЕННЯ МОЛЕКУЛЯРНОЇ БІОЛОГІЇ В МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ
O. H. Minchenko, D. O. Minchenko, M. M. Korda
24-33
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10861
PDF
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ
E. V. Nikolishyna, I. Yu. Lytovchenko, N. M. Ilenko
34-38
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10606
PDF
ДИНАМІКА ЧИННИКІВ ПРОФЕСІЙНОГО ВИБОРУ ФАРМАЦЕВТІВ У ПРОЦЕСІ БАГАТОСТУПЕНЕВОГО НАВЧАННЯ
O. O. Perepelytsya, V. O. Chornous, V. O. Yaremiy, K. P. Kupchanko
39-45
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10653
PDF
ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН НА ДОДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ
P. R. Selskyy, A. S. Volska, I. M. Klishch, B. P. Selskyy, E. S. Buryachkivskyy, Kh. I. Kurylo
46-50
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10862
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ГОРИЗОНТАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА МОТИВАЦІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
D. A. Khaskhachykh
51-55
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10577
PDF
АКТУАЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОЛОГІЇ
S. Yu. Chechotina, R. V. Lutsenko, T. O. Deviatkina, E. H. Kolot, A. H. Sydorenko
56-61
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10426
PDF
БАР’ЄРИ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТА У МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
A. V. Chornomydz
62-66
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10275
PDF
ПРИНЦИПИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ПРОПАГАНДІ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ТА В ОСВІТІ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР
E. Burgess-Pinto, S. O. Yastremska, L. Ya. Fedoniuk, Yv. Shelast, L. P. Martynyuk
67-73
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10863
PDF (English)
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
N. S. Gutor, O. V. Avdeev, I. R. Mitz, A. B. Boykіv
74-78
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10535
PDF
МОВНА КАРТИНА СВІТУ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ
I. D. Drach, A. Z. Mykolenko, M. P. Tyshkovets
79-83
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10864
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ СТОМАТОЛОГІЇ
V. O. Zakharova
84-88
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10702
PDF
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ БЕЗПЕРЕРВНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В НАВЧАННІ ЛІКАРІВ-АНЕСТЕЗІОЛОГІВ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
O. M. Klygunenko, Yu. O. Ploshchenko, O. V. Kravets
89-92
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10865
PDF
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОБ’ЄКТИВНИЙ СТРУКТУРОВАНИЙ КЛІНІЧНИЙ ІСПИТ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ
I. M. Malanchyn, L. M. Malanchuk, V. M. Martyniuk, L. Ye. Lymar
93-97
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10683
PDF
ДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ФІЗИКИ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
B. M. Palasiuk
98-102
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10866
PDF
РОЛЬ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ В ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЕТИКА ТА ДЕОНТОЛОГІЯ У ФАРМАЦІЇ»
I. P. Stechyshyn, A. I. Denys
103-106
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10867
PDF
МОТИВАЦІЯ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn
107-112
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10868
PDF (English)
РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ В МЕДИЧНИХ ВУЗАХ ПОЛЬЩІ
A. D. Bedeniuk, T. V. Bodnar, P. Ya. Bodnar
113-118
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10869
PDF
КУРОРТНО-РЕКРЕАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КАРПАТ ЯК ЧИННИК ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ ДІТЕЙ ТА ДОРОСЛИХ (ПОЧАТОК ХХ СТОРІЧЧЯ)
H. V. Bilavych, I. V. Bilavych, M. P. Pantyuk, B. P. Savchuk, N. O. Fedchyshyn
119-126
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10870
PDF
ЛІНГВОФІЛОСОФСЬКА СИСТЕМА ВІЛЬГЕЛЬМА ФОН ГУМБОЛЬДТА: ІСТОРИКО-БІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ
I. I. Havryshchak, O. Ya Protsiv
127-133
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10871
PDF
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА АМЕРИКАНСЬКОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
T. I. Horpinich
134-139
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10872
PDF
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ США
N. V. Mukan, O. Z. Blavt
140-143
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10873
PDF
ЄВРОПЕЙСЬКА МЕДИЧНА ОСВІТА: МОДЕЛЬ ПОЛЬЩІ
B. O. Pereviznyk, T. A. Kovalchuk, N. A Dzhavadova
144-148
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10874
PDF
ПОВІДОМЛЕННЯ, РЕЦЕНЗІЇ
РЕЦЕНЗІЯ НА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК:
A. M. Ященко, О. Д. Луцик
149
PDF
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер