САМОСТІЙНА ЛІКАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ

Автор(и)

  • V. T. Rudnyk ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10079

Ключові слова:

лікарі-інтерни, практичні навички, самостійна лікарська діяльність

Анотація

Мета роботи – визначити шляхи підвищення ефективності рівня освіти та вплив самостійної лікарської діяльності під час підготовки лікарів-інтернів у системі вищої медичної освіти.

Основна частина. У статті розглядаються питання вдосконалення підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю “Внутрішні хвороби”. Висвітлено значення самостійної лікарської діяльності у формуванні в інтернів професійних якостей, клінічного та наукового мислення, вміння обґрунтовувати і формулювати попередній діагноз, визначати напрямки діагностичного пошуку, проводити диференційну діагностику і формулювати заключний діагноз, призначати лікування і програму реабілітації. Колективна робота під час клінічних розборів хворих сприяє формуванню необхідних морально-етичних якостей і деонтологічних норм поведінки майбутніх лікарів.

Висновки. Збільшення часу індивідуальної роботи з пацієнтом дозволить лікарям-інтернам удосконалювати практичні вміння, які визначаються як здатність фахівця оперувати системою теоретичних знань і практичних навичок у вирішенні професійних задач. Самостійна робота дозволяє аналізувати якість медичної допомоги, розвиває клінічне мислення, забезпечує розуміння важливості їх самостійної діяльності та відповідальності за пацієнтів.

Посилання

Nikitin, G.A. (2014). Ispolzovanie aktivnykh metodov obucheniya studentov starshikh kursov na kafedre poliklinicheskoy terapii [The use of active methods of teaching students of senior courses at the department of polyclinic therapy]. Vuzovskaya pedagogika – University Pedagogy. Krasnoyarsk [in Russian].

Prahin, E.I. (2014). Sovershenstvovanie podgotovki studentov lechebnogo fakulteta cherez samostoyatelnuyu rabotu [Improving the preparation of students of the medical faculty through independent work]. Vuzovskaya pedagogika – University Pedagogy. Krasnoyarsk [in Russian].

Titova, E.V. Navyki mezhlichnostnogo obshcheniya v kurse podgotovki vrachey-internov [Interpersonal communication skills in the training of interns]. Suchasna pisliadyplomna osvita: dosiahnennia, problemy, perspektyvy: materialy navchalno-naukovoi konferentsii – Modern postgraduate education: Achievements, Problems, Perspectives: Materials of Teaching Scientific Conference. Kharkiv: “Oberih” [in Russian].

Mokiya-Serbina, S.A. (2015). Puti sovershenstvovaniya podgotovki vrachey-internov obshchey praktiki–semeynoy meditsiny po razdelu “Pediatriya” [Ways to improve the training of interns in general practice-family medicine in the section “Pediatrics”]. Semeynaya meditsina – Family Medicine, 6 (62), 136-137 [in Russian].

Araslanova, A.A. (2011). Integratsiya nauki, obrazo­vaniya i proizvodstva: sinergeticheskiy effekt [Integration of science, education and production: synergistic effect]. Filosofiya obrazovaniya – Phylosophy of Education, 1, 26-31 [in Russian].

Chaplynska, N.V. (2013). Samostiina pozaaudytorna robota yak sposib vdoskonalennia profesiinoi pidhotovky likariv-interniv [Independent non-auditing work as a way to improve the professional training of interns]. Arkhiv klinichnoi medytsyny – Achieve of Clinical Medicine, 1, 126-127 [in Ukrainian].

Chernysheva, O.E. (2016). Formy usovershenstvo­va­niya kachestva obucheniya vrachey-internov [Forms of improving the quality of training for interns]. Ukrainskyi zhurnal khirurhii – Ukrainian Journal of Surgery, 1-2 (30-31), 80-82 [in Russian].

Volosovets, O.P., Kryvopustova, S.P., & Dziuba, O.L. (2007). Udoskonalennia navchalnoho protsesu pid chas pisliadyplomnoi pidhotovky likariv-pediatriv [Improvement of the educational process during postgraduate training of pediatricians]. Mat-ly IV konhresu pediatriv Ukrainy “Suchasni problemy klinichnoi pediatrii” – Modern Problems of Clinical Pediatrics: IV Congress of Pediatricians of Ukraine. Kyiv [in Ukrainian].

Samodelkina, T.K. (2014). Studencheskoye samo­upravlenie v professionalnom stanovlenii budushhego spetsialista [Student self-government in the professional formation of a future specialist]. Materialy itogovoy uch.-metod. konferentsii “Meditsinskoe obrazovanie v Orenburgskoy oblasti” – Medical Education in the Orenburg region: Materials of the Final Scientic Conference [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Rudnyk, V. T. (2019). САМОСТІЙНА ЛІКАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ. Медична освіта, (1), 37–40. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10079

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти