Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 1 (2019)
№ 1 (2019)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1
Опубліковано:
2019-05-16
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
Вдосконалення вищої медичної освіти
ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ЕТИКИ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОПЕДЕВТИКИ ПЕДІАТРІЇ
O. R. Boyarchuk, O. M. Shulhai
6-9
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10075
PDF
ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ
O. H. Buriak, N. D. Pavliukovych, O. V. Pavliukovuch, K. A. Chimpoi
10-12
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.9218
PDF
ЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ТА ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У НАВЧАННІ МАГІСТРІВ У ГАЛУЗІ “СТОМАТОЛОГІЯ” НА КАФЕДРІ ПАТОЛОГІЧНОЇ ФІЗІОЛОГІЇ ДЗ “ДНІПРОПЕТРОВСЬКА МЕДИЧНА АКАДЕМІЯ”
Yu. V. Kozlova, M. O. Kornilenko, S. I. Hmel’, M. A. Dovgal’, V. V. Koldunov, N. S. Trjasak, G. A. Klopoc’kyj, O. Je. Hudjakov, A. Ju. Ljalina, G. M. Hmel’-Dunai
13-17
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10076
PDF
УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
Yu. A. Labii
18-21
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.9574
PDF
НАВЧАННЯ В ІНТЕРНАТУРІ ЗА ФАХОМ “НЕВРОЛОГІЯ”: СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ
T. M. Muratova, O. M. Lebid, D. M. Khramtsov, S. M. Oliinyk, Yu. M. Vorokhta, I. G. Chemeresyuk, O. I. Varbanets
22-26
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10077
PDF
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ТА ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ГАЛУЗІ ЗНАНЬ “ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я” ШЛЯХОМ СКЛАДАННЯ ТЕСТОВИХ ІСПИТІВ. НАПЕРЕДОДНІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЄДКІ
L. Ya. Posolenyk, O. Ya. Vydoynyk, O. V. Avdeev
27-31
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10078
PDF
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ У КОНТЕКСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ
M. I. Rymarchuk
32-36
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.9543
PDF
САМОСТІЙНА ЛІКАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ
V. T. Rudnyk
37-40
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10079
PDF
ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
L. I. Khlamanova, Yu. B. Chaikovsky
41-47
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10057
PDF
ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn, H. I. Klishch, T. I. Horpinich
48-54
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10080
PDF (English)
ДИНАМІКА ТА ПЕРСПЕКТИВИ ТВОРЕННЯ ПОНЯТЬ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
M. O. Sokol, Y. Szempruch
55-60
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10081
PDF (English)
СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН АНГЛОМОВНИМ ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova
61-63
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.9558
PDF (English)
Досвід з організації навчальної роботи
ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ І ТУРУ ОЛІМПІАДИ З ЕНДОКРИНОЛОГІЇ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
T. S. Vatseba
64-67
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.9220
PDF
ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА СТУДЕНТСЬКУ УСПІШНІСТЬ ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
S. O. Dubyna, D. S. Khapchenkova, S. V. Bondarenko
68-70
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10084
PDF
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИЧНИХ МЕТОДІВ АНАЛІЗУ ВІТЧИЗНЯНИМ СТУДЕНТАМ
N. O. Zarivna, O. B. Polyak, L. S. Logoyda, L. S. Logoyda, N. V. Horlachuk, B. O. Palasiuk
71-73
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10085
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ У ДЕРЖАВНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ “ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ”
I. M. Klishch, N. P. Potikha, H. S. Saturska, O. S. Kovalyk
74-78
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10086
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ
V. Ye. Kondratiuk, S. H. Shevchuk, V. H. Khomaziuk, O. A. Bychkov, T. H. Ostashevska
79-81
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10087
PDF
ФОРМУВАННЯ СИНДРОМУ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ВИКЛАДАЧІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ya. A. Kulbashna, V. O. Malanchuk, Ya. P. Nahіrnyі, N. M. Lytovchenko
82-87
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10088
PDF
НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ КОНСТРУКТИВНОГО КРИТИЧНОГО АНАЛІЗУ ТЕКСТУ ПРИРОДНИЧИХ НАУК ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПЕДАГОГІЧНИХ “БОКСІВ”-ОПИТНИКІВ ТА МЕТОДИЧНИХ ВКАЗІВОК ДЛЯ ОБ’ЄКТИВНОЇ ОЦІНКИ ДОСТОВІРНОСТІ МАТЕРІАЛУ
V. M. Matskevych, D. B. Solomchak
88-91
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10039
PDF
ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ АНГЛОМОВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ НА КАФЕДРІ ГІСТОЛОГІЇ ТА ЕМБРІОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ
N. O. Melnyk, H. Yu. Kondaurova
92-95
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10090
PDF
ПЕРЕВАГИ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ МЕДСЕСТРИНСТВА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
I. M. Melnychuk, S. O. Yastremska
96-101
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10091
PDF
ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
A. Ya. Pavliak
102-106
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.9357
PDF
ВИСВІТЛЕННЯ ПРОБЛЕМ РАЦІОНАЛЬНОГО ЗАСТОСУВАННЯ АНТИБІОТИКІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ФАРМАКОЛОГІЇ
K. A. Posokhova, O. M. Oleshchuk, O. O. Shevchuk
107-110
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10092
PDF
СУТНІСТЬ ЛІКАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
I. T. Pyatnochka, S. I. Kornaha
111-115
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10093
PDF
МЕНТОРСТВО В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРЯ
V. V. Radchenko
116-120
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10094
PDF
ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ”: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ
I. D. Spirina, A. V. Shornikov, A. V. Fawzy
121-123
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10095
PDF
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО ТРЕНІНГУ НАДАННЯ НЕВІДКЛАДНОЇ ДОПОМОГИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ 6 КУРСУ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ “ВНУТРІШНЯ МЕДИЦИНА” (ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ ТА ВЛАСНИЙ ДОСВІД)
O. O. Khaniukov, Ye. D. Yehudina, M. H. Hetman, O. S. Kalashnykova
124-130
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.9282
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ЛОГІЧНИХ ІГОР ПРИ ВИКЛАДАННІ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ У СТРУКТУРІ ДИСЦИПЛІНИ “СІМЕЙНА МЕДИЦИНА”
O. O. Khaniukov, O. V. Smolyanova
131-134
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10097
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-СЕРВІСУ SOCRATIVE ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
D. A. Khaskhachykh
135-139
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.9445
PDF
ДІАГНОСТИКА РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
Y. M. Lukash
140-147
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10098
PDF (English)
ОСНОВНІ СТРАТЕГІЇ ПИСЬМА В ІНОЗЕМНИХ МОВАХ
M. O. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina
148-153
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.9595
PDF (English)
ПРЕСТИЖНІСТЬ ПРОФЕСІЙ СЕРЕД СТАРШОКЛАСНИКІВ
A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla
154-160
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10099
PDF (English)
З історії медичних навчальних закладів
ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МЕДИЧНОЇ ФІЗИКИ (ТЕПЛОТА, ЕЛЕКТРОМАГНЕТИЗМ) (ЧАСТИНА 3)
V. D. Didukh, Y. A. Rudyak, A. B. Horkunenko, I. P. Kuzmak, L. V. Naumova
161-168
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10100
PDF
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОФЕСОРА О. І. ЖУРБІНА – ЗАВІДУВАЧА КАФЕДРИ МЕДИЧНОЇ БІОЛОГІЇ (1949–1970)
M. Ye. Kushynska, O. Ya. Chupashko, Z. D. Vorobets
169-171
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10102
PDF
КАФЕДРА ЕНДОКРИНОЛОГІЇ ЛЬВІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО: ІСТОРІЯ ТА СЬОГОДЕННЯ
A. S. Urbanovych, O. V. Safonova, R. D. Makar
172-175
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10103
PDF
МУЗЕЇ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО – БАГАТСТВО ІСТОРИЧНОЇ СПАДЩИНИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
L. Ya. Fedoniuk, A. I. Palamarchiuk, V. V. Fajfura, V. V. Lototska, Ju. I. Bondarenko, B. O. Palasiuk
176-180
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10104
PDF
РОЛЬ РОДИНИ Й СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НІМЕЧЧИНИ І ФРАНЦІЇ: ІСТОРІЯ ТА ДОСВІД
N. O. Fedchyshyn, O. H. Permyakova
181-186
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10134
PDF
ПОВІДОМЛЕННЯ, РЕЦЕНЗІЇ
РЕЦЕНЗІЯ НА МОНОГРАФІЮ: ГОРПІНІЧ Т. І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ США / Т. І. ГОРПІНІЧ ; НАУК. РЕД. А. В. ВИХРУЩ. – ТЕРНОПІЛЬ : ТДМУ, 2018. – 412 с.
H. V. Bilavych
187-188
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10135
PDF
РЕЦЕНЗІЯ НА НАВЧАЛЬНЕ ВИДАННЯ: ГІСТОЛОГІЯ. ЦИТОЛОГІЯ. ЕМБРІОЛОГІЯ : ПІДРУЧНИК / ЗА РЕД. О. Д. ЛУЦИКА, Ю. Б. ЧАЙКОВСЬКОГО. – ВІННИЦЯ : НОВА КНИГА, 2018. – 592 с.
L. R. Mateshuk-Vatseba
189-190
PDF
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер