Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Medical Education
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Peer review process
Publication ethics
Copyright Notice
Privacy Statement
For authors
Conditions
Requirements for article design
View Site
Contacts
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 4 (2012)
No. 4 (2012)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4
Published:
2013-08-27
Статті
ОРГАНІЗАЦІЯ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ У СИСТЕМІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ (АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД ТА ПРОПОЗИЦІЇ)
Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1329
тут (Українська)
ЗАПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ У ПРАКТИКУ РОБОТИ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ТДМУ
І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1330
тут (Українська)
АЛІМЕНТАРНА ПРОФІЛАКТИКА ДИСТРЕСУ, ЯК РОЗДІЛ ДИСЦИПЛІНИ “ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ”, У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНОГО ПСИХОЛОГА
Т. І. Аністратенко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1331
тут (Українська)
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ТА МІСЦЕ І РОЛЬ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ У СТРУКТУРІ ВИКЛАДАННЯ НОРМАТИВНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ”
В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1332
тут (Українська)
ВИКЛАДАННЯ СУДОВОЇ МЕДИЦИНИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “СТОМАТОЛОГІЯ”
І. Л. Беженар
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1333
тут (Українська)
ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ІНФОРМАЦІЇ СТУДЕНТАМИ З РІЗНИМ ТИПОМ ІНФОРМАЦІЙНОГО МЕТАБОЛІЗМУ
Н. А. Бількевич
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1334
тут (Українська)
ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ТЕМИ “ЕКСТРАКЦІЯ” В КУРСІ ФІЗИЧНОЇ ТА КОЛОЇДНОЇ ХІМІЇ У ВИЩОМУ ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Л. Д. Грицан
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1335
тут (Українська)
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ З АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ СТУДЕНТАМИ МЕДИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ 2 ТА 3 КУРСІВ В АСПЕКТІ ПІДГОТОВКИ ДО ІСПИТУ КРОК-1
М. Ю. Жаріков, С. Б. Крамар, Д. І. Назарова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1336
тут (Українська)
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ
Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1337
тут (Українська)
РОЛЬ ВИКЛАДАЧА В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ
О. І. Зарудна
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1338
тут (Українська)
КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА: ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ
М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1339
тут (Українська)
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ПЕДІАТРІЇ В УМОВАХ ВИКОРИСТАННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1340
тут (Українська)
ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ “МЕДИЧНА ХІМІЯ”
М. В. Кирилів
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1341
тут (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ З ДИСЦИПЛІНИ “КЛІНІЧНА ЛАБОРАТОРНА ДІАГНОСТИКА”
І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1342
тут (Українська)
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ СТУДЕНТІВ ТА ЇХ УСПІШНІСТЮ ПРИ ДИСТАНЦІЙНІЙ ФОРМІ НАВЧАННЯ
С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1343
тут (Українська)
ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ “МЕТОД ПРОЕКТІВ”: СТАН РОЗРОБКИ В НАУКОВО-МЕТОДИЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
О. П. Корнійчук, Л. М. Бурова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1344
тут (Українська)
ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА З ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ХІМІЇ – НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО СПЕЦІАЛІСТА В ГАЛУЗІ ФАРМАЦІЇ
Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1345
тут (Українська)
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
Т. М. Косовська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1346
тут (Українська)
ОБГРУНТУВАННЯ ЗНАЧЕННЯ МЕТОДИКИ “ЄДИНОГО ДНЯ” ДЛЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ МЕДИЧНОЇ ЛЕКСИКИ
Р. Б. Коцюба
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1347
тут (Українська)
КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА “МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ” У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ
І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1348
тут (Українська)
ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ТА ОСНОВ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ У АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
М. М. Лебедюк, І. В. Ашаніна
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1349
тут (Українська)
МЕДИЧНА ЕТИКА І ДЕОНТОЛОГІЯ: РЕАЛІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ В РОБОТІ ЛІКАРЯ
С. С. Левенець
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1350
тут (Українська)
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ НЕВРОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко, В. А. Гриб
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1351
тут (Українська)
ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА ЛІКАРІВ: СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ ЛІКУВАННЯ ФІБРИЛЯЦІЇ ПЕРЕДСЕРДЬ
С. М. Маслій
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1352
тут (Українська)
СФЕРИ І ФУНКЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРІВ В АВСТРІЇ
І. М. Мельничук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1353
тут (Українська)
СУЧАСНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКЛАДАННЯ КЛІНІЧНОЇ ФАРМАЦІЇ СТУДЕНТАМ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
І. В. Мерецька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1357
тут (Українська)
ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ДИТЯЧИХ ХВОРОБ
Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1358
тут (Українська)
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Е. В. Олійник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1359
тут (Українська)
ПРОФІЛІЗАЦІЯ РОЗДІЛУ “ГІГІЄНА ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ” У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ” НА МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ
С. Т. Омельчук, Т. І. Аністратенко, Н. В. Велика
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1360
тут (Українська)
НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ МОРФОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЯК ПІДГОТОВКА ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ НА ВІДПОВІДНИХ КАФЕДРАХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ІІІ-ІV РІВНІВ АКР
Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1361
тут (Українська)
ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК З КАРДІОЛОГІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ З ФАХУ “ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ”
М. М. Потяженко, Н. О. Люлька, Н. Л. Соколюк, С. О. Гаєвський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1362
тут (Українська)
ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
А. М. Пришляк, В. І. Зевако, К. Л. Стефанишин
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1363
тут (Українська)
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ НА ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МЕДСЕСТРИНСТВА
Н. І. Рега
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1364
тут (Українська)
ОПТИМІЗАЦІЯ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ, КОНТРОЛЮ ТА САМОКОНТРОЛЮ РІВНЯ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ- МЕДИКІВ
О. Ю. Руда, О. В. Костильов
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1365
тут (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “НЕВІДКЛАДНІ СТАНИ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-МЕДСЕСТЕР НА КАФЕДРІ НЕВІДКЛАДНОЇ ТА ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТДМУ ІМ. І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО
О. Л. Сидоренко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1366
тут (Українська)
ВПРОВАДЖЕННЯ ОСНОВ ПРЕКОНЦЕПЦІЙНОГО ЗДОРОВ’Я У СИСТЕМУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ
О. Є. Січкоріз
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1367
тут (Українська)
ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ОФТАЛЬМОЛОГІЇ АНГЛОМОВНИМ СТУДЕНТАМ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ НАВЧАННЯ
Т. А. Табалюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1368
тут (Українська)
ДИСТАНЦІЙНА ДОДИПЛОМНА МЕДИЧНА ОСВІТА: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ? ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1369
тут (Українська)
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ТА СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА
О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1370
тут (Українська)
НООСФЕРНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ ІМПЕРАТИВ ЯК ОСНОВА СУЧАСНОГО СВІТОГЛЯДУ ЛІКАРЯ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ
О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, Ю. С. Крамарьова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1372
тут (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ
С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1373
тут (Українська)
Language
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue