ДИСТАНЦІЙНА ДОДИПЛОМНА МЕДИЧНА ОСВІТА: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ? ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1369Анотація
Стаття присвячена питанням актуальності впровадження дистанційної додипломної освіти у сфері медицини. Протя-гом останніх десятиліть у медичній освіті стрімко розвиваються комп’ютерні технології, які можуть мати практичне
значення не тільки в аудиторній роботі зі студентами, але насамперед у позааудиторній самостійній підготовці. Дано
визначення терміну дистанційної освіти, перелічено можливі засоби дистанційної освіти щодо клінічних дисциплін.
Наведені приклади дистанційної освіти в Німеччині, США, проаналізовано позитивні аспекти даної форми навчання.
Доведено, що дистанційна форма не поступається та суттєво доповнює і оптимізує традиційну форму навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-08-31
Як цитувати
Хомазюк, Т. А., Гриценко, В. І., & Люлька, Ю. П. (2013). ДИСТАНЦІЙНА ДОДИПЛОМНА МЕДИЧНА ОСВІТА: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ? ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1369
Номер
Розділ
Статті