ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • С. І. Шкробот
  • О. П. Венгер
  • Т. П. Гусєва

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1373

Анотація

У статті зроблена спроба показати засоби ефективного педагогічного спілкування, якими користуються викладачі
кафедри неврології, психіатрії, наркології та медичної психології ТДМУ імені І. Я. Горбачевського. До таких засобів
належать: різні форми лекцій – мультимедійна лекція, проблемна лекція, лекція-конференція; під час проведення
практичних занять застосовуються: тренінг комунікативних навичок, інтерактивні групові методи, вільні дискусії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-08-31

Як цитувати

Шкробот, С. І., Венгер, О. П., & Гусєва, Т. П. (2013). ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1373

Номер

Розділ

Статті