Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Medical Education
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Peer review process
Publication ethics
Copyright Notice
Privacy Statement
For authors
Conditions
Requirements for article design
View Site
Contacts
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 3 (2012)
No. 3 (2012)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3
Published:
2013-08-26
Статті
УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСВОЄННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК І МЕТОДИК СТУДЕНТАМИ ТА ЛІКАРЯМИ-ІНТЕРНАМИ – ВАЖЛИВА СКЛАДОВА КАДРОВОЇ ПЕРЕБУДОВИ ПЕРВИННОЇ ЛАНКИ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ НАСЕЛЕННЮ УКРАЇНИ
О. П. Волосовець, Ю. С. П'ятницький, І. С. Вітенко, І. В. Мельник, Р. А. Стецюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1291
тут (Українська)
МЕТОДОЛОГІЯ І СТРУКТУРА 5-РІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ ЗА НОРМАТИВНИМ (6-РІЧНИМ) ТЕРМІНОМ НАВЧАННЯ
В. Ф. Москаленко, О. П. Волосовець, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк, І. Є. Булах, І. В. Мельник, О. М. Науменко, М. Р. Мруга, О. В. Стеченко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1292
тут (Українська)
УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОГРАМ З НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН – ШЛЯХ ДО ПОЛІПШЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ
І. С. Вітенко, І. В. Мельник, Б. В. Мельник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1293
тут (Українська)
АКТУАЛЬНІСТЬ ГАРМОНІЗАЦІЇ “ФОРМАЛЬНИХ” ТА “НЕФОРМАЛЬНИХ” МЕТОДІВ НАВЧАННЯ
Ю. Т. Ахтемійчук, О. М. Слободян, Д. В. Проняєв, Ю. В. Товкач
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1294
тут (Українська)
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС У РАМКАХ ТДМУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО: СТРАТЕГІЯ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
С. М. Білик
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1295
тут (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА МЕТРОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ
М. В. Вісьтак, Е. І. Личковський, Р. В. Фафула
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1306
тут (Українська)
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ НА МЕДИЧНОМУ ТА СТОМАТОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТАХ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, Е. В. Беляєв
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1307
тут (Українська)
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ- МЕДИКАМ
М. І. Грищук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1308
тут (Українська)
ОБГРУНТУВАННЯ ЗНАЧЕННЯ МЕТОДИКИ “СЕМЕСТРОВОГО ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ” ДЛЯ ОЦІНКИ ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ (УКРАЇНСЬКОЇ) МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
Г. В. Жмудська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1309
тут (Українська)
АНАЛІЗ СКЛАДОВИХ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРЕДМЕТА “ЗАГАЛЬНА ХІРУРГІЯ”
С. Й. Запорожан, П. О. Герасимчук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1310
тут (Українська)
ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГАЛУЗІ НА КАФЕДРІ МЕДИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ З ФІЗИКОЮ
Н. О. Кравець
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1311
тут (Українська)
ФОРМУВАННЯ ДЕОНТОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ І СУБОРДИНАТОРІВ
О. І. Криськів, Л. С. Бабінець, Н. І. Ярема, О. Є. Самогальська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1312
тут (Українська)
ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЯК ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНОГО СПЕЦІАЛІСТА-СТОМАТОЛОГА
Н. І. Кукурудз
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1313
тут (Українська)
ЗМІСТ ОСВІТИ В МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ.
М. Л. Кушик
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1314
тут (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТАМИ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ З МЕДИЦИНИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
П. Р. Левицький
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1315
тут (Українська)
ПЕДАГОГІЧНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОМП’ЮТЕРНО- ОРІЄНТОВАНОГО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1316
тут (Українська)
ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ
І. М. Мельничук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1317
тут (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ В КОНТЕКСТІ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ХІМІЇ
Л. М. Мосула
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1318
тут (Українська)
ЯКИМ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИМ МАТЕРІАЛАМ ДЛЯ САМОПІДГОТОВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ НАДАЮТЬ ПЕРЕВАГУ СТУДЕНТИ?
Н. А. Ничик
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1319
тут (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ БІОЛОГІЧНОЇ ХІМІЇ НА МЕДИКО- ПСИХОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ
І. В. Ніженковська, Л. В. Яніцька, О. В. Стеченко, М. С. Власенко, Т. П. Прадій
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1320
тут (Українська)
ВИКОРИСТАННЯ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОГНОЗІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
В. М. Одинцова, О. М. Денисенко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1321
тут (Українська)
РОЛЬ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМОПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ- СТОМАТОЛОГІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК 1. СТОМАТОЛОГІЯ” ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
І. Ю. Олійник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1322
тут (Українська)
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКЛАДАННЯ ГІГІЄНИ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ СТУДЕНТАМ ПЕДІАТРИЧНОГО І МЕДИКО-ПРОФІЛАКТИЧНОГО ПРОФІЛЮ
Т. О. Перцева, О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, О. П. Штепа, В. В. Євтушенко, В. І. Главацька, Л. В. Григоренко, Ю. С. Крамарьова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1323
тут (Українська)
ДИСТАНЦІЙНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ОСВІТНЬОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ МАГІСТРА МЕДСЕСТРИНСТВА В ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО
Н. І. Рега
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1324
тут (Українська)
РОЛЬ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ У ПОКРАЩАННІ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ КАФЕДРИ ПАТОЛОГІЧНОЇ ФІЗІОЛОГІЇ
Ю. Є. Роговий, Л. О. Філіпова, В. А. Дорошко, М. В. Дікал, К. В. Слободян, О. М. Лєньков
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1325
тут (Українська)
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ НЕЙРОХІРУРГІЇ І НЕВРОЛОГІЇ ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський, Г. В. Перькова, О. М. Стоянов, О. П. Лебідь
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1326
тут (Українська)
ПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ГЕРБАРТІАНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ
Н. О. Федчишин
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1327
тут (Українська)
РЕЦЕНЗІЯ
Є. С. Чорноус
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1328
тут (Українська)
Language
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue