ВИКОРИСТАННЯ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОГНОЗІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1321Анотація
У статті проаналізовано особливості формування та використання рейтингового оцінювання навчальних досягненьстудентів при вивченні фармакогнозії в умовах кредитно-модульної системи навчання, визначено поняття “модуль” та
розглянуто особливості модульного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-08-27
Як цитувати
Одинцова, В. М., & Денисенко, О. М. (2013). ВИКОРИСТАННЯ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОГНОЗІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1321
Номер
Розділ
Статті