ВИКОРИСТАННЯ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОГНОЗІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Authors

  • В. М. Одинцова
  • О. М. Денисенко

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1321

Abstract

У статті проаналізовано особливості формування та використання рейтингового оцінювання навчальних досягнень
студентів при вивченні фармакогнозії в умовах кредитно-модульної системи навчання, визначено поняття “модуль” та
розглянуто особливості модульного навчання.

Published

2013-08-27

How to Cite

Одинцова, В. М., & Денисенко, О. М. (2013). ВИКОРИСТАННЯ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОГНОЗІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1321

Issue

Section

Статті