ВИКОРИСТАННЯ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОГНОЗІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1321Abstract
У статті проаналізовано особливості формування та використання рейтингового оцінювання навчальних досягненьстудентів при вивченні фармакогнозії в умовах кредитно-модульної системи навчання, визначено поняття “модуль” та
розглянуто особливості модульного навчання.
Downloads
Published
2013-08-27
How to Cite
Одинцова, В. М., & Денисенко, О. М. (2013). ВИКОРИСТАННЯ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОГНОЗІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1321
Issue
Section
Статті