ОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА МЕТРОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ

Автор(и)

  • М. В. Вісьтак
  • Е. І. Личковський
  • Р. В. Фафула

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1306

Анотація

Розглянуто особливості модульно-рейтингової системи при викладанні навчальної дисципліни “Фізичні методи аналі-
зу та метрологія” для студентів-фармацевтів. Показано переваги кредитно-модульної системи над традиційною системою
навчання у вивченні і оцінюванні знань і вмінь студентів з даного курсу. Як показали дослідження, модульно-рейтингова
система навчання підвищує якість підготовки фахівців з фармації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-08-27

Як цитувати

Вісьтак, М. В., Личковський, Е. І., & Фафула, Р. В. (2013). ОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА МЕТРОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1306

Номер

Розділ

Статті