ОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА МЕТРОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1306Анотація
Розглянуто особливості модульно-рейтингової системи при викладанні навчальної дисципліни “Фізичні методи аналі-зу та метрологія” для студентів-фармацевтів. Показано переваги кредитно-модульної системи над традиційною системою
навчання у вивченні і оцінюванні знань і вмінь студентів з даного курсу. Як показали дослідження, модульно-рейтингова
система навчання підвищує якість підготовки фахівців з фармації.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-08-27
Як цитувати
Вісьтак, М. В., Личковський, Е. І., & Фафула, Р. В. (2013). ОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА МЕТРОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1306
Номер
Розділ
Статті