ВИКЛАДАННЯ ХІРУРГІЇ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ

Authors

  • І. Є. Бородаєв
  • І. В. Шарапов
  • О. Б. Зубков
  • В. М. Качанов
  • П. Т. Муравйов
  • В. Г. Шевченко
  • А. Ю. Коритна

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.926

Abstract

Особливості модульного навчання полягають у тому, що студент частково або повністю самостійно може працювати із
запропонованою йому навчальною програмою, що містить у собі цільову програму дій, бази інформації й методичні
посібники для досягнення поставленої дидактичної мети. У цьому випадку функції викладача можуть змінюватися від
інформаційно-контролюючих до консультаційно-координуючих. Модульно-рейтингова програма освіти відкриває сту-
дентам доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає нові можливості для
творчості, набуття й закріплення професійних навичок.

Published

2013-07-14

How to Cite

Бородаєв, І. Є., Шарапов, І. В., Зубков, О. Б., Качанов, В. М., Муравйов, П. Т., Шевченко, В. Г., & Коритна, А. Ю. (2013). ВИКЛАДАННЯ ХІРУРГІЇ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.926

Issue

Section

Статті