NEWEST TECHNOLOGIES AS ADVANCED METHOD TO IMPROVE COMPETENCE TEACHING OF “HUMAN ANATOMY” DISCIPLINE UNDER THE CONDITION OF INTERNATIONALIZATION OF HIGHER EDUCATION
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.4.8412Keywords:
new techniques, competence training, Human Anatomy, internationalization, higher education.Abstract
Мета роботи – запропонувати студентам та викладачам медичного факультету засоби й обґрунтувати методи для компетентнісного покращення навчання та засвоєння предмета “Анатомія людини” як фундаментальної дисципліни при здобуванні професії лікаря в умовах мультикультуральності та інтернаціоналізацїї вищої освіти в Україні.
Основна частина. У статті окреслені виклики та проблеми, з якими стикнулися вищі медичні навчальні заклади за умов інтернаціоналізації освіти в Україні в останні роки, як приклад наведена кафедра анатомії людини Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського. Описано, як впровадження й застосування новітніх технологій та методів допомагають компетентнісно підвищити якість навчання анатомії людини і покращити засвоюваність матеріалу серед студентів.
Висновок. Використання новітніх засобів та технологій у підготовці кваліфікованих спеціалістів у галузі медицини однозначно допомагає студентам краще засвоїти предмет “Анатомія людини” та опанувати практичні навички, сприяє виробленню у студента творчого підходу до навчання, навчає його аналізу та синтезу при роботі з інформацією, сприяє професійному розвитку викладачів і студентів, робить студента самоорганізованим, розвиває здібності мислити самостійно, робить процес навчання цікавим та динамічним, а також створює всім студентам, без винятку, рівні можливості.
References
Custodio, L. (2003). Philosophy of Education, Culture and Values. UST Publishing House. Espana Manila.
Banks, C.M. (2001). Becoming a Cross-Cultural Teacher. In C. F. Diaz (Ed.), Multicultural Education in the 21st Century, (pp. 171-183). New York: Addison-Wesley.
Bennett, C. (1995). Comprehensive Multicultural Education: Theory and practice. (3 rd ed.). Massachusetts: Allen & Bacon.
Banks, J. (1995). Handbook of Research on Multicultural Education. Cherry A., McGee, Banks, Associate Editor. New York: Macmillan.
Bukhalska S. (2009). Kompetentnisnyi pidkhid. Teoretychnyi analiz kliuchovykh definitsii vyshchoi medychnoi osvity [Competency approach. Theoretical analysis of key definitions of higher medical education]. Nova ped. dumka – New Ped. Opinion, 2, 84-87 [in Ukrainian].
[Elektronnyi resurs]. Retrieved from: http://studyinukraine.gov.ua/life-in-ukraine/international-students-in-ukraine/ [in Ukrainian].
(2016). Robochyi navchalnyi plan pidhotovky fakhivtsiv osvitno-kvalifikatsiinoho rivnia “spetsialist” kvalifikatsii “likar” u VNZ IV rivnia akredytatsii za spetsialnistiu 222-“Medytsyna” [Work curriculum for the training of specialists in the educational qualification level "specialist" qualification "doctor" in the university of the IV level of accreditation in specialty 222- "Medicine"]. [in Ukrainian].
(2016). Robochyi navchalnyi plan pidhotovky fakhivtsiv osvitno-kvalifikatsiinoho rivnia “spetsialist” kvalifikatsii “likar-stomatoloh” u VNZ IV rivnia akredytatsii za spetsialnistiu 221-“Stomatolohiia”[ Work curriculum for the training of specialists in the educational-qualification level "specialist" qualification "dentist" in the university of IV level of accreditation in specialty 221- "Dentistry"]. [in Ukrainian].
Shinkaruk-Dykovytska, M.M., Poberezhna, H.M., Fedyk, T.V. & Kovalchuk, L.O. (2017). Kompetentnisnyi pidkhid ta formuvannia kliuchovykh kompetentnostei v pidhotovtsi studentiv vyshchykh navchalnykh medychnykh zakladiv [Competency approach and formation of key competencies in the training of students of higher educational institutions]. Visnyk Vinnytskoho natsionalnoho medychnoho universytetu – Bulletin of the Vinnytsia National Medical University, 21, 1(2), 319-323. [in Ukrainian].