INFLUENCE OF THE MARCO ENVIROMENT ON THE ACTIVITY OF FARMACEUTICAL ORGANIZATIONS IN UKRAINE
DOI:
https://doi.org/10.11603/2312-0967.2014.4.3469Анотація
theoretical approaches to influence estimation of the outer factors on the marketing activity of the pharmaceutical organizations were generalized, influence of socio-cultural component was analyzed in details. Keywords: macro environment factors, pharmaceutical organization, socio-cultural component.##submission.downloads##
Опубліковано
2015-02-09
Як цитувати
Hrushkovska D. Т. (2015). INFLUENCE OF THE MARCO ENVIROMENT ON THE ACTIVITY OF FARMACEUTICAL ORGANIZATIONS IN UKRAINE. Фармацевтичний часопис, (4). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2014.4.3469
Номер
Розділ
ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ ТА ЛОГІСТИКА
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі .
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).