ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНІ ЗАСОБИ ПРИ ПРОСУВАННІ ВЕТЕРИНАРНИХ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ РИНОК

Автор(и)

  • І. В. Бушуєва
  • Т. П. Зарічна
  • Н. М. Червоненко

DOI:

https://doi.org/10.11603/2312-0967.2011.1.2676

Анотація

Просування лікарських засобів на ринку ветеринарних препаратів здійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій, яка охоплює діяльність фармацевтичного підприємства, спрямовану на інформування, переконання і нагадування споживачам про свої препарати, стимулювання їх збуту і створення позитивного іміджу підприємства в очах громадськості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-03-20

Як цитувати

Бушуєва, І. В., Зарічна, Т. П., & Червоненко, Н. М. (2014). ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНІ ЗАСОБИ ПРИ ПРОСУВАННІ ВЕТЕРИНАРНИХ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ РИНОК. Фармацевтичний часопис, (1). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2011.1.2676

Номер

Розділ

ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ ТА ЛОГІСТИКА