ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНІ ЗАСОБИ ПРИ ПРОСУВАННІ ВЕТЕРИНАРНИХ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ РИНОК

Authors

  • І. В. Бушуєва
  • Т. П. Зарічна
  • Н. М. Червоненко

DOI:

https://doi.org/10.11603/2312-0967.2011.1.2676

Abstract

Просування лікарських засобів на ринку ветеринарних препаратів здійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій, яка охоплює діяльність фармацевтичного підприємства, спрямовану на інформування, переконання і нагадування споживачам про свої препарати, стимулювання їх збуту і створення позитивного іміджу підприємства в очах громадськості.

Published

2014-03-20

How to Cite

Бушуєва, І. В., Зарічна, Т. П., & Червоненко, Н. М. (2014). ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНІ ЗАСОБИ ПРИ ПРОСУВАННІ ВЕТЕРИНАРНИХ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ РИНОК. Pharmaceutical Review Farmacevtičnij časopis, (1). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2011.1.2676

Issue

Section

Pharmaceutical management, marketing and logistics