Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2014)
№ 2 (2014)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2
Опубліковано:
2014-06-27
Матеріали конференції
ІВАН ГОРБАЧЕВСЬКИЙ – УКРАЇНСЬКИЙ ВЧЕНИЙ СВІТОВОЇ СЛАВИ
Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3634
тут
АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ Й ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ МЕДИЧНИХ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ КАДРІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ IV РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ ТА ЗАКЛАДАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ МОЗ УКРАЇНИ
О. К. Толстанов, М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький, І. Є. Булах
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3635
тут
МЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ ГАЛУЗЕВОГО РЕЙТИНГУ
М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3636
тут
МОНІТОРИНГ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький, К. В. Баранніков, Л. В. Соколова, І. В. Мельник, Т. І. Фаріон, М. О. Поліщук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3637
тут
ДОСВІД НМАПО імені П. Л. ШУПИКА ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗА ОЧНО-ЗАОЧНОЮ ФОРМОЮ З ЕЛЕМЕНТАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМАТІ ОН-ЛАЙН
Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3638
тут
РЕОРГАНІЗАЦІЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ – ВАЖЛИВИЙ АСПЕКТ НАСТУПНОГО РОЗВИТКУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я В УКРАЇНІ
Л. Я. Ковальчук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3639
ТУТ
ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ У ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА
В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна, Т. Л. Полеся
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3640
тут
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ЛІКАРЯ
В. М. Запорожан
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3641
тут
ОЦІНКА ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ-ВИПУСКНИКІВ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ДЕРЖАВНОГО ІСПИТУ 2012/2013 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
К. М. Амосова, Г. В. Мостбауер, С. Ю. Калініна, І. В. Кричинська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3642
тут
ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У РАМКАХ ПРОГРАМИ ОТРИМАННЯ ПОДВІЙНОГО ДИПЛОМА
В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородній, Н. В. Семенова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3643
тут
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У РОЗРОБЦІ СТАНДАРТІВ ВИЩОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ
В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь, Л. М. Віннік
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3645
тут
“БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС” І УКРАЇНА: РЕАЛІЇ, МІФИ І ПЕРСПЕКТИВИ
В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш, А. В. Салій, О. В. Шешукова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3646
тут
ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ У ДОНЕЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ім. М. ГОРЬКОГО
Ю. В. Думанський, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак, Р. В. Басій, А. В. Владзимирський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3647
тут
УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЛІКАРІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ
О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3648
тут
РЕАЛІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ БОЛОНСЬКОГО РЕФОРМУВАННЯ У ВНЗ УКРАЇНИ
Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, М. О. Авраменко, К. І. Гейченко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3649
тут
ДОСВІД РОБОТИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
Г. В. Дзяк, Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Г. В. Горбунова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3650
ТУТ
ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ
О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін, І. А. Жадан, І. А. Соболєва, К. І. Бодня, О. В. Грищенко, О. І. Сергієнко, М. О. Бортний, Ю. А. Коломійченко, Н. О. Пересада
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3651
ТУТ
КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУ-ВАННЯ АНГЛОМОВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА ДОДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ У ЛЬВІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬ-НОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМ. ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО
Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, Є. С. Варивода, М. І. Серветник, Н. Л. Чухрай, І. І. Солонинко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3652
ТУТ
ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ЯК ОСНОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ У КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
В. К. Івченко, В. В. Сімрок, В. В. Бибик, О. А. Неловкіна Берналь, С. А. Шпетна
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3653
ТУТ
З ДОСВІДУ РОБОТИ НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИХ ЦЕНТРІВ УНІВЕРСИТЕТУ
М. М. Рожко, Г. М. Ерстенюк, В. В. Капечук, М. О. Іванців
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3654
ТУТ
ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3655
ТУТ
ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЗНАНЬ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ – СТВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПІРАЛІ ЗНАНЬ
Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3656
ТУТ
АКТУАЛЬНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРАЛЬНИХ ЗНАНЬ ТА НАВИЧОК З ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ У МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3657
ТУТ
Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно – модульної системи освіти.
О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3658
ТУТ
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер